در این رویداد با توجه به حجم مشارکت کنندگان، آثار ۱۹۵ نماینده نوآور به مرحله رقابت راه یافت و در نهایت پس از داوری صورت گرفته و بررسی مستندات ارائه شده ۲۰ شرکت کننده به عنوان نمایندگان نوآور در فروش بیمه های زندگی انتخاب شدند.
بیمه پاسارگاد با توجه به اهمیت موضوع نوآوری در فروش و خلق راهکاری نو برای ارتقا توانمندی سازمان فروش خود پای در این عرصه گذاشت و در همایش نمایندگان برتر و نوآور فروش از برگزیدگان رویداد «چهره های شاخص نوآوری در فروش بیمه های زندگی » تقدیر کرد.
در دومین رویداد ایران پتروکم، ۲۴ نشست تخصصی در سالن همایشهای خلیجفارس در جزیره کیش…
با امضای تفاهمنامهای چهارجانبه میان سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور، پتروشیمی هنگام به نمایندگی…
شرکت صنایع پلیمر گچساران باهدف بهرهمندی از ظرفیت طراحی و ساخت داخل، طراحی سیستم انتقال…
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای شرکت در هفدهمین کمیسیون مشترک همکاریهای ایران و بلاروس…
شرکت زغال سنگ پروده طبس وابسته به شستا در ۹ ماهه اخیر با افزایش ۳۰…
شرکت بیمه نوین به مناسبت نوزدهمین سالگرد تأسیس خود، در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و…