به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری مثلث مالی ، پس از یک دوره دوماهه نظرسنجی مردمی در “جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان ” طبق نتایج آرای مردمی با برگزاری مراسمی برندهای محبوب در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند و از مدیران و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.
در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد ۱,۰۱۸,۹۴۳ رأی مردمی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت شد . گروه اصلی بانک و بیمه شامل بیمه های بدنه – ثالث خودرو و بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که شرکت بیمه پاسارگاد توانست دررشته اتومبیل رتبه سوم و در رشته عمر رتبه دوم را کسب کرد.
بیمه پاسارگاد دررشته عمر و سرمایه گذاری بعد از بیمه دولتی ایران رتبه دوم را کسب کرده است به عبارتی بیمه پاسارگاد دربین شرکت های بیمه خصوصی کشور اولین برند محبوب بیمه های عمر است .
مراسم معرفی برندهای محبوب در ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰، در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد.
یاد آورمی شود : معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد گفته است : فروش بیش از ۶ میلیون فقره بیمه نامه عمردر پاسارگاد حاصل انباشت دانش، تجربه های موفق پیشین، سرمایه گذاری صحیح است .
مدیر عامل شرکت بیمه ایران اعلام کرد: این شرکت طی ۸۹ سال گذشته بهترین طرحها…
حجت الاسلام آقاجانپور در این بازدید ضمن ابلاغ پیام تشکر رهبر انقلاب از تولیدگران اقتدار…
چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز صنعت بیمه با معرفی و تقدیر از تیمهای اول…
فولاد، یکی از صنایع مادر در سطح جهان محسوب میشود که با توجه به اهمیت…
بانک تجارت به همراه هلدینگ مالی خود ازجمله شرکت بیمه تجارت نو با حضور فعال…
نشست مشترک شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت سیمان زنجان برگزار شد.