Categories: بانک و بیمه

بیمه کوثر فراتر از پیش‌بینی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر، طی این مدت، سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین ۳۴.۸درصد، سهم بیمه درمان ۱۶.۳درصد و سهم بیمه‌های زندگی ۱۷.۹درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی را تشکیل داده‌اند.

ابوالفضل آقادادی افزود: در طی این دوره رشته‌های مسئولیت، باربری و آتش‌سوزی شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد ۳۴۷درصد، ۹۲درصد و ۹۱درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را در میان سایر رشته‌ها داشته ‌است.

وی با بیان اینکه نسبت خسارت شرکت از ۵۹درصد سال گذشته به ۵۵درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران در سال۱۳۹۸ مبلغ یک‌هزارو۳۳۷میلیارد تومان بوده‌است که سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین ۴۲.۹درصد، سهم بیمه درمان ۲۱.۶درصد و سهم بیمه‌های زندگی ۱۶.۳درصد از کل پرداختی خسارت‌ها بوده‌است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر اظهارکرد: دریافت مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کسب رتبه ۸۶ در بین ۱۰۰شرکت برتر ایران، کسب بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه برای چهارمین سال متوالی، رشد۵۶ درصدی حق‌بیمه تولیدی نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته (از یک‌هزارو۵۴۲میلیارد تومان به دوهزارو۴۲۲میلیارد تومان)، کاهش چهار واحدی نسبت خسارت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (از ۵۹ به ۵۵ درصد)، قرارگیری در بین ۴۰ شرکت برتر نزد بورس تهران و فرابورس ایران، کاهش۴۱ درصدی مطالبات راکد و۴۰درصدی واریزی‌های نامشخص، افزایش۶۰ درصدی سرمایه بیمه کوثر از محل سود انباشته و اندوخته از اهم فعالیت‌ها و دستارودهای شرکت در این سال بوده است.

 ابوالفضل آقادادی افزود: بهره‌برداری از سامانه مناقصات بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت شبکه فروش برای نخستین‌بار در صنعت بیمه، طراحی سایت پشتیبان اطلاعات شرکت مطابق با استانداردهای دفاع سایبری، راه‌اندازی میز خدمت شرکت بیمه کوثر در دفاتر پلیس۱۰+ به‌منظور افزایش ارایه خدمت در سراسر کشور، دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد تجاری‌اداری ارس، راه‌اندازی سامانه استعلام کسر اقساط بیمه‌شدگان کوثر برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت‌ بیمه‌شدگان و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن، کسب جایزه مسابقه ملی تجربه‌های موفق ارتقای عملکرد و بهره‌وری در دهمین جشنواره ملی بهره‌وری، کسب عنوان روابط‌عمومی برتر صنعت بیمه در رشته‌های ارتباط با رسانه و امور تبلیغاتی، راه‌اندازی سامانه مدیریت کسب تجربه مشتری (CEM) برای نخستین‌بار در صنعت بیمه به‌منظور جلب اعتماد مشتریان، راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر با هدف افزایش رضایت بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار، حمایت از تیم جودو جمهوری اسلامی ایران، افتتاح پروژه در حال احداث ساختمان مرکزی بیمه کوثر و افتتاح ۶ شعبه جدید بیمه‌ای را از دیگر دستاوردهای بیمه کوثر بود.

وی در پایان تاکیدکرد: این دستاوردها حاصل حمایت، تلاش و همکاری همه ذی‌نفعان، مدیران، کارکنان و شبکه‌فروش شرکت بوده‌است.

فتحنایی

Recent Posts

نمایش مودم‌های رومیزی ۵G همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول در مسیر اتصال به آینده هوشمند، مودم‌های رومیزی مبتنی بر فناوری ۵G را…

13 ساعت ago

معرفی و ارائه سرویس‌های VoLTE و ViLTE در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول با حضور در الکامپ ۱۴۰۳، اقدام به معرفی و ارائه سرویس‌های تماس صوتی…

13 ساعت ago

بازدید دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ

دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، از غرفه…

13 ساعت ago

رونمایی از «چت‌بات هوشمند» ایرانسل بر مبنای مدل زبانی فارسی

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، از…

13 ساعت ago

حضور مدیران ایرانسل در نشست‌های تخصصی آخرین روز الکامپ

آخرین روز نمایشگاه الکامپ بیست‌و هفتم با حضور پررنگ مدیران ایرانسل در نشست‌های تخصصی، به…

13 ساعت ago

تشریح اقدامات فناورانه بانک ملت از سوی مدیرعامل

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به…

13 ساعت ago