×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تأکید بر توسعه همکاری‌ها بین بانک سینا و شرکت‌های فعال حوزه نفت و پتروشیمی در نمایشگاه پتروشیمی کیش

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک با حضور و مشارکت مؤثر در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، ضمن معرفی و ارائه آخرین محصولات و خدمات، به دنبال توسعه تعاملات ثمربخش با شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها از طریق ارائه خدمات ارزی و ریالی است.
بر اساس این گزارش، در ایام برگزاری این نمایشگاه، غرفه بانک سینا با معرفی انواع خدمات ارزی و ریالی از طریق شرکت‌های زیرمجموعه خود نظیر «صرافی سینا»، «لیزینگ سینا» و… مورد استقبال مدیران و فعّالان حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی قرار گرفت.
بانک سینا با هدف تأمین مالی و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه انرژی و پتروشیمی، نشست‌های دو و چندجانبه با «شرکت پتروشیمی امیرکبیر»، «شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا»، «شرکت پترو نیروی صبا»، «شرکت آبانگان صنعت»، «شرکت مهندسی تعمیرات هواپیمایی فارسکو»، «شرکت نورد و لوله‌پروفیل سپاهان»، «شرکت کمپرسور‌سازی تبریز» و… در این نمایشگاه برگزار کرد .
این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تخصصی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که از نهم تا یازدهم بهمن‌ماه سال جاری در جزیره کیش در حال برگزاری است.
گفتنی است در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، شرکت‌های معتبر از کشورهای ایران، آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند و بانک سینا با رویکرد تأمین مالی و توسعه سرمایه‌گذاری، ارائه خدمات و محصولات جدید و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، با برپایی غرفه در این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان، بازدیدکنندگان و فعالان حوزه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.