×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
تاثیرات امیر و همراهان؛ گل گهر را جدی بگیرید

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان فعلا و پیش از پایان بازی‌های هفته دوم با ۶ امتیاز، تنها تیمی بوده که توانسته صد در صد امتیازات را مال خود کند. این تیم با هدایت امیر قلعه نویی و با جذب چند بازیکن کارآمد به کلی تغییر کرده و در این ۲ هفته هم توانسته نگاه خیلی‌ها را به سمت خود برگرداند.
نماینده شهر سیرجان در اولین هفته موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود سپاهان بگذرد. آنها در هفته دوم نیز با ۲ گل از سد مس رفسنجان بگذرند تا فاتح شهرآورد استان کرمان شوند. پنج گل زده، یک گل خورده. تیم قلعه نویی در هر ۲ بازی موفق شده در نیمه دوم با زدن ۲ گل، تساوی را با برد عوض کند و به حریف ضربه بزند.
گل گهر فصل قبل کار را با وینگو بگوویچ آغاز کرد و در ۲ هفته ابتدایی مقابل نساجی و سایپا به ۲ تساوی یک بر یک و صفر بر صفر دست پیدا کرد. تیم وینگو در ۶ بازی نخست، تنها سه امتیاز دشت کرد تا همین حالا تیمِ لیگ بیستم ۲ برابر بیشتر امتیاز بگیرد؛ آن هم در ۲ مسابقه.
 از هفته هفتم لیگ نوزدهم مجید جلالی هدایت تیم را به عهده گرفت. آقا معلم در ۲ بازی اول ۲ شکست در برابر سپاهان و شهرخودرو را تجربه کرد تا شروع خوبی نداشته باشد. تیم جلالی در ۶ هفته موفق شد به ۶ امتیاز برسد؛ کاری که قلعه نویی در ۲ هفته آن را انجام داد.
البته که نباید فراموش کنیم گل گهر در نیم فصل لیگ قبل از لحاظ نفری بسیار ضعیف بود. آنها در نیم فصل دوم کمی تقویت شدند و توانستند در لیگ بمانند و حالا هم همانطور که گفته شد در نقاط مختلف زمین نفرات کارآمدی جذب شدند. با این وجود باید گل گهر لیگ بیستم را با هدایت امیر قلعه نویی جدی بگیریم؛ خیلی زیاد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.