×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
تاثیرگذاری خدمات الکترونیک بانک شهر در جلب رضایت شهروندان

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،کوروش محمدی تأکید کرد: خدمات مطلوب، قابل توجه و کاربردی بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک ؛ در محدوده شهرهای ایران به خصوص مراکز استان ها و کلان شهرهایی مانند اصفهان باعث شده تا میزان رضایتمندی عمومی از این بانک افزایش یابد.
وی بیان داشت: فعالیت کنونی بانک شهر در جامعه به حدی مورد توجه شهروندان مختلف قرار دارد که به جرأت می توان گفت تمامی مردم در شهرها و حتی بسیاری روستاها با این بانک آشنایی کامل داشته و از خدمات آن بهره می برند.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: بانک شهر از زمان شروع فعالیت خود تاکنون خدمات قابل ملاحظه ای را از طریق خدمات الکترونیکی در حوزه های مرتبط با سلامت محیط زیست ارائه داده که مورد توجه همگان بوده است.
محمدی اظهار کرد: مجموعه اقدامات بانک شهر در حمایت از مدیریت شهرها باعث شده تا علاوه بر افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری، بتوان در راستای برنامه ریزی برای استفاده و بهره مندی بیشتر از خدمات این بانک اقدام کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا ضرورت دارد تا برنامه ها و طرح های مشترکی بین مدیریت شهری کلان شهرها و بانک شهر طراحی و برای اجرایی شدن این برنامه ها و طرح ها براساس معیارهای عملی، علمی و استاندارد، تدابیر لازم در سریع ترین زمان ممکن اندیشیده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.