×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
تازه واردها در بحران؛ صفر امتیاز و بدون گل‌زده

به گزارش ایرنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، امروز به اتمام می‌رسد. اکثر بازی های این هفته انجام شده و ۲ تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک و همچنین مس رفسنجان به مصاف رقبای خود رفتند و مانند دیدار اول خود به نتایج مورد نظر نرسیدند.
تیم آلومینیوم اراک بعد از شکست سه بر صفر در هفته اول در برابر نساجی، با چند بازیکن جدید و با ترکیبی قوی‌تر راهی اصفهان شد تا مقابل تیم سپاهان قرار بگیرد. شاگردان رسول خطیبی این بار با یک گل نتیجه را واگذار کردند تا با صفر امتیاز از ۲ بازی و همچنین صفر گل زده و چهار گل خورده در انتهای جدول قرار بگیرند. آلومینیوم برای رسیدن به شرایط مساعد باید بسیار روی نحوه بازی خود تغییر ایجاد کند. به نظر می رسد این تیم لیگ یکی از ناهماهنگی رنج می برد و برخی دیگر از نفرات در حال و هوای لیگ یک قرار دارند.

اما مس رفسنجان. تیمی که با تغییرات گسترده به لیگ برتر آمد و محمد ربیعی برای جلوگیری از لیگ یکی ماندن تیمش، نفرات لیگ برتری و باتجربه را به تیمش تزریق کرد تا عملیات بقا به درستی به سرانجام برسد. آنها در بازی‌های پیش فصل بهترین تیم بودند و بردهای درخشانی را به دست آوردند اما با شروع رسمی مسابقات اتفاق دیگری رخ داد. مس در برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و مقابل گل گهر سیرجان در خانه خود با نتیجه مشابه ۲ بر صفر باختند تا با صفر امتیاز، صفر گل زده و چهار گل خورده، همچون آلومینیوم در انتهای جدول باشند. به نظر می‌رسد هنوز ربیعی نتوانسته خودش را با فضای جدید تطبیق دهد و ترکیب اصلی خود را هم نشناخته است. او باید هر چه سریع تر خود و تیمش را به مرز آمادگی برساند تا امتیازهای بیشتری از کف نرود.
منتظریم تا ببینیم این ۲ تیم تازه لیگ برتری شده در اولین دوره حضور خود به چه نتیجه ای می رسند. آیا لقب آسانسور به آنها هم اعطا خواهد شد یا خیر. زمان، مشخص کننده خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.