×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
تامین خدمات الکترونیکی برای اخذ مالیات نقل و انتقال

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، محمدرضا نوری درباره تسهیل فرآیند امور اداری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ادارات مالیاتی استان تهران و بخش های تابعه، اظهار کرد: با توجه به تاکید معاونت درآمدهای مالیاتی در خصوص برون‌سپاری فرآیند اخذ مالیات نقل و انتقال قطعی، قطعی رهنی املاک مسکونی دارای پایان کار با کاربری مسکونی واقع در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به دفاتر اسناد رسمی، اطلاع‌رسانی در این زمینه و به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی بهینه به صورت الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.

وی افزود: به همین منظور طی نامه‌ای به رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تهران درخواست شده در این خصوص با توجه به شرایط کنونی و حفظ سلامت جامعه مشارکت بیشتری داشته باشند. در این زمینه این بخش نیز از زیرمجموعه خود خواست جهت انجام امور اداری این دست از مؤدیان به دفاتر اسناد رسمی راهنمایی شوند تا با ترغیب مؤدیان به استفاده از خدمات الکترونیکی مراجعات حضوری به حداقل برسد و بهداشت فردی رعایت شود و سلامت مؤدیان و کارکنان امور مالیاتی به خطر نیفتد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با اشاره به فرهنگ‌سازی مالیاتی و مؤدی مداری، تاکید کرد: در حال حاضر در خصوص مواردی که امکان پاسخگویی در دفاتر اسناد رسمی به مؤدیان فراهم نشود، همکاران مستقر در حوزه‌های مالیاتی با سعه صدر به ارائه خدمات و پاسخگویی به مراجعات حضوری مؤدیان مالیاتی و با رعایت شیوه نوبت دهی و عدم ارجاع ایشان به دفاتر مذکور تلاش می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.