به گزارش تجارت گردان به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با اشاره به اعلام محدودیت های شدید کرونایی از امروز (اول آذر ماه) تاکید کرد: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و کمک به کاهش حضور آنان در سطح شهرها، به خصوص کلان شهرهای کشور، سامانههای غیر حضوری بانک شهر آماده خدمات رسانی و رفع نیازهای بانکی شهروندان است.عطاران با تاکید بر افزایش روزافزون کیفیت خدمات غیر حضوری بانک شهر ،تصریح کرد: هم اکنون خدماتی مانند: مدیریت چک، دریافت شماره شبا، امکان انسداد کارت، دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی، استعلام و پرداخت تسهیلات ، مدیریت حساب ها ، پرداخت قبوض و … بواسطه نرم افزار “همراه شهر” و “اینترنت بانک شهر” در دسترس است و شهروندان نیاز به حضور و مراجعه به شعب این بانک را ندارد.وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰ پیشخوان شهرنت بانک شهر در سراسر کشور، ادامه داد: همچنین شهروندان بسیاری از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه قطعا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره ویروس”کرونا” کمک خواهد کرد، گفت: شعب بانک شهر در کنار مدافعان سلامت به فعالیت خود با تمام مشکلات و تمام محدودیت ها ادامه می دهند تا بتوانند به رفع رکود اقتصادی و کاهش مشکلات در راه تحقق”جهش تولید” بیش از پیش تاثیرگذار باشند.
در پی موفقیتهای پیشین، شرکت بیتا طرح نوآور موفق شد پس از سه سال وقفه،…
شرکت پاکسان به مناسبت هفتم مهر و روز آتشنشان، ضمن برگزاری مانور از زحمات آتشنشانان…
بانک آینده از خدمت جدید خود در قالب «چک الکترونیکی» در بستر چکاد سامانه کیلید،…
با اپلیکشن بله در لحظه، تمام قبوض خود را پرداخت کنید.
در طرح مهربانی ملی متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه می توانند با افتتاح حساب مهربانی…
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت صدور اعتبار اسنادی در این بانک با رویکرد…