Categories: بانک و بیمه

تاکید بانک ملی ایران بر استفاده از خدمات غیر حضوری برای پیشگیری از شیوع کرونا

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به آمادگی زیرساخت‌های لازم برای استفاده مشتریان از سامانه‌های غیر حضوری، تاکید این بانک بر استفاده از خدمات غیر حضوری به منظور عدم شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک است.  علاوه بر آن ، همکاران بانکی در سطح شعب و ادارات پاسخگوی سوالات احتمالی شهروندان هستند و لذا مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی با شعب و ادارات بانک ملی ایران پاسخ سوالات را دریافت کنند .

از آنجایی که بانک‌ها یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا هستند، بانک ملی ایران برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، ارتقا و آمادگی کامل زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک مانند سامانه بام، اپلیکیشن بله ، نشان پرداخت ، همراه بانک و تلفن بانک ۰۹۶۲۲را در دستور کار قرار داده است.

فتحنایی

Recent Posts

پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر شد

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران مقابل تیم‌ فوتبال مس…

5 ساعت ago

راه اندازی فرودگاه جم، آب رسانی به روستاها و تقاطع غیرهسطح

در نشست مشترک فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان جم و مدیرعامل پازارگاد مباحث راه اندازی…

9 ساعت ago

پتروشیمی شیراز در صدر برترین‌های رضایت مشتری در هشتمین اجلاس سراسری

پتروشیمی شیراز در صدر برترین‌های رضایت مشتری در هشتمین اجلاس سراسری قرار گرفت .

9 ساعت ago

صفدر اسمعیلی ذیحساب شرکت ملی پست شد

در مراسمی که صبح امروز با حضور معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت…

10 ساعت ago

قدردانی مدیرعامل فولاد مبارکه از تلاش کارکنان در تحقق رکوردهای اخیر

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت، روز…

10 ساعت ago

انقلاب عظیم اسلامی؛ بالنده و پرامید در مسیر تعالی

انقلاب اسلامی ایران که به پشتوانه ملت فهیم و مسلمان ایران و با رهبری انسانی…

10 ساعت ago