به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به آمادگی زیرساختهای لازم برای استفاده مشتریان از سامانههای غیر حضوری، تاکید این بانک بر استفاده از خدمات غیر حضوری به منظور عدم شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک است. علاوه بر آن ، همکاران بانکی در سطح شعب و ادارات پاسخگوی سوالات احتمالی شهروندان هستند و لذا مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی با شعب و ادارات بانک ملی ایران پاسخ سوالات را دریافت کنند .
از آنجایی که بانکها یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا هستند، بانک ملی ایران برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، ارتقا و آمادگی کامل زیرساختهای بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک مانند سامانه بام، اپلیکیشن بله ، نشان پرداخت ، همراه بانک و تلفن بانک ۰۹۶۲۲را در دستور کار قرار داده است.
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگبرتر فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال مس…
در نشست مشترک فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان جم و مدیرعامل پازارگاد مباحث راه اندازی…
پتروشیمی شیراز در صدر برترینهای رضایت مشتری در هشتمین اجلاس سراسری قرار گرفت .
در مراسمی که صبح امروز با حضور معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت…
محمدیاسر طیبنیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت، روز…
انقلاب اسلامی ایران که به پشتوانه ملت فهیم و مسلمان ایران و با رهبری انسانی…