Categories: بانک و بیمه

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر نیازسنجی مشتریان در تدوین برنامه های پیش رو

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در نخستین جلسه کمیته مضمون استراتژیک «مشتری‌محوری» بانک پس از تبیین ارکان کمیته‌ها، وظایف ناظر، مالک و اعضای کمیته‌های مضامین استراتژیک را تشریح و بر لزوم پیگیری موارد مطرح شده تاکید کرد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه محصولات و خدمات بانک مبتنی بر نیازهای مشتریان، اظهار کرد: اگر این نیاز در تولید محصول و فروش آن مد نظر باشد، با استقبال مشتریان مواجه خواهد شد.

هادی سالارخیلی با اشاره به این که در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌های مشتری‌محور، به دنبال بیشینه کردن ارزش کسب شده از مشتریان از طریق ارائه ارزش پیشنهادی متناسب با نیازهای مشتریان هستند، افزود: چالش‌های کلیدی که در حرکت به سمت مشتری‌محوری با آن مواجه هستیم، شناسایی و بخش‌بندی مشتریان، مدل ارزش‌گذاری و تکمیل و به‌روزرسانی پایگاه داده‌ای مربوطه است.

مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران نیز به اهمیت حوزه مشتری‌محوری در بانک اشاره و بر ایجاد دیدگاه مشترک و استانداردسازی مفاهیم مرتبط با مضمون مشتری‌محوری تاکید کرد.

علی موسوی‌زاده با اشاره به این که شناسایی و تعریف درست نیازهای مشتری الزامی است، خاطرنشان کرد: ارایه بسته‌های سفارشی و محاسبه سودآوری مشتریان از الزامات اصلی این حوزه است، به طوری که در تدوین اقدامات راهبردی، توانمندی‌های بانک باید مورد توجه قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای کمیته متشکل از مدیران امور اعتباری و شعب مستقل، روسای ادارات کل حوزه طرح و برنامه، حسابداری و بودجه، اطلاعات بانکی و با تولیت اداره کل مدیریت استراتژیک تشکیل شد، میرمحمود موسوی رئیس اداره کل مدیریت استراتژیک بانک نیز به عنوان دبیر کمیته، متدلوژی مورد استفاده در پروژه تدوین برنامه‌های راهبردی بانک، جهت‌گیری کلان بانک شامل مقاصد و مضامین استراتژیک و همچنین اقدامات آتی در این حوزه را تشریح کرد.

کمیته مضمون استراتژیک «مشتری‌محوری» یکی از کمیته‌هایی است که حسب متن بند (۱۵) مصوبه هیات مدیره بانک در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور راهبری جاری‌سازی استراتژی بانک، ایجاد شده است. 

بر اساس تحلیل‌های انجام شده در پروژه مورد اشاره، رویکرد مورد استفاده در تدوین جهت‌گیری کلان بانک، تاکید بر به‌صرفه‌سازی از طریق مدیریت هزینه‌ها، ارتقای بهره‌وری و کارآمدسازی در بانک بوده است.

فتحنایی

Recent Posts

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از مجتمع پتروشیمی پردیس

حجت الاسلام آقاجان‌پور در این بازدید ضمن ابلاغ پیام تشکر رهبر انقلاب از تولیدگران اقتدار…

7 ساعت ago

معرفی تیم‌های برتر مسابقات تنیس روی میز صنعت بیمه

چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز صنعت بیمه با معرفی و تقدیر از تیمهای اول…

7 ساعت ago

در اندیشه تکمیل زنجیره ارزش فولاد/در مسیر توسعه همه‌جانبه مصمم هستیم

فولاد، یکی از صنایع مادر در سطح جهان محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت…

7 ساعت ago

حضور فعال بانک تجارت در کیش اینوکس ۲۰۲۴

بانک تجارت به همراه هلدینگ مالی خود ازجمله شرکت بیمه تجارت نو با حضور فعال…

7 ساعت ago

مشارکت رایتل جهت هوشمندسازی سیمان زنجان

نشست مشترک شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت سیمان زنجان برگزار شد.

7 ساعت ago

فراخوان انتخاب مدیرعامل هلدینگ مالی صبا تأمین

اطلاعیه مربوط به فراخوان انتخاب مدیرعامل هلدینگ مالی صبا تأمین صادر شد.

7 ساعت ago