Categories: بانک و بیمه

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر نیازسنجی مشتریان در تدوین برنامه های پیش رو

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در نخستین جلسه کمیته مضمون استراتژیک «مشتری‌محوری» بانک پس از تبیین ارکان کمیته‌ها، وظایف ناظر، مالک و اعضای کمیته‌های مضامین استراتژیک را تشریح و بر لزوم پیگیری موارد مطرح شده تاکید کرد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه محصولات و خدمات بانک مبتنی بر نیازهای مشتریان، اظهار کرد: اگر این نیاز در تولید محصول و فروش آن مد نظر باشد، با استقبال مشتریان مواجه خواهد شد.

هادی سالارخیلی با اشاره به این که در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌های مشتری‌محور، به دنبال بیشینه کردن ارزش کسب شده از مشتریان از طریق ارائه ارزش پیشنهادی متناسب با نیازهای مشتریان هستند، افزود: چالش‌های کلیدی که در حرکت به سمت مشتری‌محوری با آن مواجه هستیم، شناسایی و بخش‌بندی مشتریان، مدل ارزش‌گذاری و تکمیل و به‌روزرسانی پایگاه داده‌ای مربوطه است.

مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران نیز به اهمیت حوزه مشتری‌محوری در بانک اشاره و بر ایجاد دیدگاه مشترک و استانداردسازی مفاهیم مرتبط با مضمون مشتری‌محوری تاکید کرد.

علی موسوی‌زاده با اشاره به این که شناسایی و تعریف درست نیازهای مشتری الزامی است، خاطرنشان کرد: ارایه بسته‌های سفارشی و محاسبه سودآوری مشتریان از الزامات اصلی این حوزه است، به طوری که در تدوین اقدامات راهبردی، توانمندی‌های بانک باید مورد توجه قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای کمیته متشکل از مدیران امور اعتباری و شعب مستقل، روسای ادارات کل حوزه طرح و برنامه، حسابداری و بودجه، اطلاعات بانکی و با تولیت اداره کل مدیریت استراتژیک تشکیل شد، میرمحمود موسوی رئیس اداره کل مدیریت استراتژیک بانک نیز به عنوان دبیر کمیته، متدلوژی مورد استفاده در پروژه تدوین برنامه‌های راهبردی بانک، جهت‌گیری کلان بانک شامل مقاصد و مضامین استراتژیک و همچنین اقدامات آتی در این حوزه را تشریح کرد.

کمیته مضمون استراتژیک «مشتری‌محوری» یکی از کمیته‌هایی است که حسب متن بند (۱۵) مصوبه هیات مدیره بانک در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور راهبری جاری‌سازی استراتژی بانک، ایجاد شده است. 

بر اساس تحلیل‌های انجام شده در پروژه مورد اشاره، رویکرد مورد استفاده در تدوین جهت‌گیری کلان بانک، تاکید بر به‌صرفه‌سازی از طریق مدیریت هزینه‌ها، ارتقای بهره‌وری و کارآمدسازی در بانک بوده است.

فتحنایی

Recent Posts

نمایش مودم‌های رومیزی ۵G همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول در مسیر اتصال به آینده هوشمند، مودم‌های رومیزی مبتنی بر فناوری ۵G را…

7 ساعت ago

معرفی و ارائه سرویس‌های VoLTE و ViLTE در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول با حضور در الکامپ ۱۴۰۳، اقدام به معرفی و ارائه سرویس‌های تماس صوتی…

7 ساعت ago

بازدید دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ

دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، از غرفه…

7 ساعت ago

رونمایی از «چت‌بات هوشمند» ایرانسل بر مبنای مدل زبانی فارسی

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، از…

7 ساعت ago

حضور مدیران ایرانسل در نشست‌های تخصصی آخرین روز الکامپ

آخرین روز نمایشگاه الکامپ بیست‌و هفتم با حضور پررنگ مدیران ایرانسل در نشست‌های تخصصی، به…

7 ساعت ago

تشریح اقدامات فناورانه بانک ملت از سوی مدیرعامل

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به…

7 ساعت ago