به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در بازدیدی سرزده از خطوط تولید، از پروژههای در حال اجرا در سالنهای تولید خودرو و رنگ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژهها در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳ قرار گرفت. وی همچنین در بازدید از مرکز تماس امدادخودروایران، در جریان آخرین جزییات طرح خدمات و امدادنوروزی قرار گرفت و کل فرآیند امدادرسانی را مورد بررسی قرار داد. عظیمی در این بازدیدها ضمن قدردانی از کارکنانی که در ایام تعطیلات نوروزی نیز در حال فعالیت و ارایه خدمات صادقانه به مشتریان هستند، اظهار کرد: ارایه بیمنت خدمات از سوی همکاران شرکت امدادخودرو ایران یکی از نقاط قوت برای کل گروه صنعتی است. وی تاکید کرد: ضرورت دارد ضمن حفظ کیفیت خدمات ارایه شده، سرعت بالای امداد رسانی همچنان در اولویت باشد و حصول همزمان به این دو هدف، رمز موفقیت خدمات امدادی و رضایت مشتریان تلقی میشود. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آموزشهای ارایه شده به امداگران، اظهار کرد: دانش فنی امدادگران و تسلط آنها بر ظرایف فنی، افزایش سرعت عمل در عیب یابی و در نهایت رفع عیب را به همراه دارد، بنابراین ضرورت دارد امدادگران با کسب دانش و افزایش میزان تسلط خود کوشا باشند. در جریان بازدید عظیمی از مرکز تماس امدادخودروایران، وی در جریان روند کاهشی مدت زمان انتظار امدادرسانی قرار گرفت و بر استمرار این روند تاکید کرد.
سید مجید پرپنجی، مشاور وزیر و مدیر کل مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی…
مجمععمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی تندگویان (سهامی عام) در مرکز همایشهای بینالمللی پژوهشگاه…
رییس کل بیمه مرکزی: با توجه به عملکرد و ارائه خدمات شایسته بیمه آسیا و…
همایش بزرگ مدیران و روسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت اصلاح ترکیب…
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت پاکسان با موضوع تنفیذ معاملات…
بانک ملت صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را…