×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی پیگیری روزانه پرونده‌های مطالبات غیرجاری و نظارت بر عملکرد دقیق شعب در پرداخت تسهیلات را خواستار شد و گفت: توجه ویژه به اعتبارسنجی و نظارت دقیق قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات باید مد نظر همه کارکنان حوزه اعتباری باشد.وی با تاکید بر این که در زمان پرداخت تسهیلات، اصل بر برگشت سرمایه آن توسط مشتری است، اظهار کرد: رعایت چارچوب‌های قانونی و بخشنامه‌های مصوب حوزه اعتبارات به کاهش مطالبات غیرجاری کمک می‌کند.مدیرعامل بانک دی همچنین لزوم تسلط کارشناسان بر محتوای پرونده‌ها و بررسی تخصصی آن‌ها را یادآور شد و اظهار کرد: بهداشت اعتباری از اولویت‌های بانک دی است و همه کارکنان باید به قواعد آن پایبندی کامل داشته باشند.در جریان این بازدیدها، مسئولان هر بخش با ارائه گزارش، روند فعالیت خود را تشریح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.