به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در مراسم معارفه سرپرست معاونت شعب و سرپرست مدیریت سرمایه انسانی بانک با بیان این که رئیس شعبه باید شاخص هایی مانند رشد افزایش منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات غیرجاری و جذب مشتریان جدید را مداوم پیگیری کند، گفت: باید با رعایت قوانین و مقررات، جذابیت لازم به منظور حفظ مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید در شعب بانک ایجاد شود.
وی همچنین راه اندازی دورههای آموزشی مستمر برای تمامی کارکنان در همه سطوح را خواستار شد و افزود: باید دورههای ویژه و تخصصی برای افراد متناسب با جایگاه سازمانی تعریف و عملیاتی شود تا کارکنان با همه مفاهیم و موضوعات بانکی به طور نسبی آشنایی لازم را داشته باشند.
مدیرعامل بانک دی همچنین بر لزوم طراحی بستههای اعتباری ویژه اقشار مختلف از جمله پزشکان، وکلا، اصناف و سایر صنوف تاکید و خاطرنشان کرد: باجههای حاضر در سازمانها باید حداکثر تعامل میان بانک و آن نهاد را ایجاد کرده و برای جلب رضایت مشتریان به بهترین شکل برنامهریزی کنند.
در این جلسه سید محمود احمدی رئیس هیئتمدیره ؛امیر عباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیئتمدیره و جمعی از معاونان، مدیران و روسای شعب نیز حضور داشتند و در پایان این مراسم آقای «امجد خضری» به عنوان سرپرست معاونت شعب و سرکار خانم «فهیمه فروردین» به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی معرفی شدند
مدیر عامل رئیس و اعضای هیات مدیره چادرملو به مناسبت شهادت سید حسن نصر الله،…
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با صدور پیامی شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله را به…
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان…
۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از سوی بانک مسکن استان…
سوپراپلیکیشن ایرانسلمن ظرفیت تبلیغی و حمایتی خود را در اختیار کسبوکارهای اینترنتی دارای مجوز قرار…
شرکت صبانور درحال حاضر بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن، کنسانتره و گندله در غرب و شمال…