Categories: بانک و بیمه

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارتباط مستمر میان واحدهای صف و ستاد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات معاونین ادارات ستادی اظهار کرد: در ادارات ستادی بار اصلی بر دوش معاونین است و در واقع معاونین، سنگ زیرین آسیاب هستند.

وی تصریح کرد: تک تک شما درگیر اقداماتی هستید که محصول و نتیجه آن در صف تبلور می یابد بنابراین لازم است همسویی بیشتری با واحدهای صف داشته باشید.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه باید همکاران تحصیلکرده و متخصص دیده شوند و از آنها در تصمیم گیری ها در قالب اتاق های فکر استفاده شود، اظهار کرد: استفاده از تخصص همکاران صرفا انتصابات نیست چراکه تعداد پست های مدیریتی محدود است ولی با استفاده از دانش همکاران قطعا احساس دیده شدن در آنها نیز مرتفع شده و مجموعه بانک به هم افزایی می رسد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه ارتباطات درون سازمانی یکی از ارکان موفقیت سازمان هاست و این امر با جدیت تمام در بانک ملی ایران در حال پیگیری است، ادامه داد: طی چند سال گذشته بانک ملی ایران در ارایه محصولات بانکی در نظام بانکی پیشتاز بوده و معرفی «اپلیکیشن رمزساز ۶۰»، «سوپرمحصول بام» و «اپلیکیشن بله» مصداق بارزی بر آن است.

مدیرعامل بانک ملی ایران برگزاری«ملی شو ۳» ظرف یک ماه آینده را یادآور شد و تاکید کرد: محصولاتی که در این مراسم رونمایی می شوند، قطعا انقلابی در محصولات بانکی خواهند بود.

وی شنیدن حرف ها و نظرات همکاران را یکی از دغدغه ی همیشگی خود برشمرد و گفت: بدلیل محدودیت های زمانی برای سرکشی به واحدها در نظر است از این پس معاونین ستاد به عنوان نمایندگان مدیریت به شعب سرکشی و از نزدیک با وضعیت ارایه خدمت و مشکلات همکاران مطلع شوند. 

 هدف از این سرکشی، شنیدن صحبت ها و دغدغه ها، آگاهی بخشی و شفاف سازی همکاران است که در فاز نخست در شعب سطح استان تهران و سپس در شعب تمامی استان های کشور اجرایی می شود.

در پایان این نشست که روسای ادارات رفاه و درمان و روابط عمومی نیز در آن حضور داشتند پرسش های معاونین ستاد در زمینه های مختلف پاسخ داده شد تا با اشراف کامل بر موضوعات در سطح شعب بتوانند پاسخگوی همکاران باشند

فتحنایی

Recent Posts

تاکید رئیس‌جمهور برای ایجاد مشوق‌های لازم و رفع موانع پیش‌روی فعالان حوزه فضای مجازی

رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با…

10 ساعت ago

ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…

14 ساعت ago

ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتورهای برقی/ خداقوت وزیر صمت به مدیران و کارکنان مگاموتور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…

14 ساعت ago

معارفه مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان

سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.

14 ساعت ago

بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با تعاونی ها و بنگاه ها

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با…

14 ساعت ago

مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان مزیت بانک توسعه تعاون مطرح است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان…

14 ساعت ago