Categories: بانک و بیمه

تاکید مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بر بهبود کیفیت خدمات

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،در این جلسه حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا به بررسی مشکلات و ارایه راهکارهای لازم در این خصوص پرداخت.
سخندان در این جلسه بر لزوم اجرای بهینه خدمات در راستای پیشبرد اهداف و بالابردن کیفیت خدمات تاکید کرد.
گفتنی است با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز اپیدمی کرونا، صد ها بیمار کرونایی توانسته اند با مراجعه به این بیمارستان از خدمات درمانی آن استفاده کنند.
این مرکز درمانی با ده ها نفر کادر اداری، درمانی، پزشک و پرستار خود گرچه روزهای سختی را سپری می کند، اما همه امکانات خود را در اختیار بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا قرار داده است.

فتحنایی

Recent Posts

بررسی امکان دسترسی متقاضیان سرمایه‌گذاری خارج از ایران به سامانه‌های بورس

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به درخواست یکی از فعالان بازار سرمایه…

4 ساعت ago

محدودیت دامنه نوسان، برای کنترل هیجان‌های سیاسی، تصمیم درستی بود

عظیم ثابت دبیر کل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: در همه جای دنیا…

4 ساعت ago

محصولات “نو” بانک تجارت در خدمت بنگاه‌های تولیدی کردستان

مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از شرکت «لاستیک بارز» و «گروه غرب دانه» استان کردستان…

4 ساعت ago

عملکرد بانک پاسارگاد در نیمه اول سال ۱۴۰۳؛ صعود ۲۰ پله ای در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان

بانک پاسارگاد که تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند برتر بانکی جهان است…

4 ساعت ago

​وزیر ورزش و جوانان: بانک صادرات ایران، همیار توسعه ورزش می‌شود

در دیدار مدیرعامل بانک صادرات ایران با وزیر ورزش و جوانان، دنیامالی بر نقش این…

4 ساعت ago

قرارداد ۳۷۳ هزار و ۲۳۱ واحدی نهضت ملی در بانک مسکن امضا شد

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۳۷۳ هزار و ۲۳۱ واحد…

4 ساعت ago