به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت نظر به اهمیت بهره مندی علم کاربردی، اقدام به بیان دستاوردهای کاربردی مقالات پژوهشی کرده است؛ بر این اساس، در دومین بررسی، مقاله «تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان» نوشته «نرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی و محمدرضا خسروی» که در نشریه «مدیریت بازرگانی» منتشر شده است، مورد بازخوانی قرار گرفت.
در این مقاله که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان انجام شده، ۳۲ نفر از مدیران، ۱۳۸ نفر از نمایندگان و ۴۱۴ نفر از مشتریان بیمه ایران در استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.
در این تحقیق نتیجه گرفته شد که به کارگیری رسانههای اجتماعی در دفترهای مرکزی و شعب میتواند به فروش بیشتر کمک کرده و مشتریان را نیز به بهرهمندی از فناوری ترغیب کند.
۱۰ هزار بسته کمک آموزشی اهدایی بانک ملت در بین دانشآموزان مناطق کم برخوردار کشور…
داود جعفریفر؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان…
مدیرعامل پتروشیمی اروند، در پنجمین همایش اقتصاد صنایع پلاستیک به تحلیل وضعیت بازار پلی وینیل…
هفته دوم لیگ نخبگان آسیا با برتری الهلال عربستان و شکست العین ادامه پیدا کرد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با نمایشی شگفتانگیز مقابل استقلال…
مهدی طارمی، فوقستاره شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و پس از آنکه…