Categories: بانک و بیمه

تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت نظر به اهمیت بهره مندی علم کاربردی، اقدام به بیان دستاوردهای کاربردی مقالات پژوهشی کرده است؛ بر این اساس، در دومین بررسی، مقاله «تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان» نوشته «نرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی و محمدرضا خسروی» که در نشریه «مدیریت بازرگانی» منتشر شده است، مورد بازخوانی قرار گرفت.
در این مقاله که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان انجام شده، ۳۲ نفر از مدیران، ۱۳۸ نفر از نمایندگان و ۴۱۴ نفر از مشتریان بیمه ایران در استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.
در این تحقیق نتیجه گرفته شد که به کارگیری رسانه‌های اجتماعی در دفترهای مرکزی و شعب می‌تواند به فروش بیشتر کمک کرده و مشتریان را نیز به بهره‌مندی از فناوری ترغیب کند.

فتحنایی

Recent Posts

بانک ملت ۱۰ هزار بسته کمک آموزشی تحصیلی به دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار اهدا کرد

۱۰ هزار بسته کمک آموزشی اهدایی بانک ملت در بین دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار کشور…

4 ساعت ago

از اجحاف ۳۶ میلیون دلاری در حق پتروشیمی ایلام جلوگیری شود

داود جعفری‌فر؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و‌ مطبوعات استان…

4 ساعت ago

فرصت‌ها و چالش‌های بازار PVC ایران و جهان توسط مدیرعامل پتروشیمی اروند بررسی شد

مدیرعامل پتروشیمی اروند، در پنجمین همایش اقتصاد صنایع پلاستیک به تحلیل وضعیت بازار پلی وینیل…

4 ساعت ago

آتش بازی الهلال در شب شکست غیرمنتظره مدافع عنوان قهرمانی مقابل الغرافه

هفته دوم لیگ نخبگان آسیا با برتری الهلال عربستان و شکست العین ادامه پیدا کرد.

4 ساعت ago

آتش‌ بازی سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر؛ زردپوشان گل کاشتند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با نمایشی شگفت‌انگیز مقابل استقلال…

4 ساعت ago

مهدی طارمی فوق ستاره چمپیونز لیگ

مهدی طارمی، فوق‌ستاره شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و پس از آن‌که…

4 ساعت ago