به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست؛ ابوالقاسم جراره، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و فاطمه جراره، نماینده مردم بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجیآباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی پست هرمزگان، با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.
نماینده مردم بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجیآباد و خمیر در این بازدید با اشاره به اینکه با ظهور فناوریهای جدید، پست همچنان نقشی انکارناپذیر در زندگی مردم ایفا میکند، افزود: «حضور پست در دورههای مختلف تاریخی، به ویژه در زمان وقوع بحرانها ثابت کرده که جایگاه این شرکت خدمترسان هیچگاه از دست نخواهد رفت و همواره نقش آن پررنگتر نیز میشود.»
فاطمه جراره، خدمات نوین پست به ویژه خدمات نیابتی را موجب افزایش بهرهوری و کاهش ترددهای غیرضروری برشمرد و از دستگاهها و سازمانهای دولتی و غیردولتی خواست تا در این زمینه همکاری بیشتری با پست داشته باشند کنند تا شاهد خدمترسانی شایسته و مطلوبی به مردم باشیم.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تلاش شبانهروزی کارکنان شرکت ملی پست، از خدمات این قشر تقدیر کرد و گفت: «جایگاه پست امروز در جامعه بسیار تقویت شده است و بایستی با استفاده از توان بخش خصوصی، به ویژه شرکتهای دانش بنیان در راستای افزایش سرعت سیر مرسولات تلاش بیشتری بکنیم.»
ابوالقاسم جراره یادآور شد: «سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشهدار شود، سرعت ارایه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد بیش از پیش مردم به پست میشود.»
علی نقی زاده، مدیرکل پست استان هرمزگان نیز در جریان این بازدید، گزارشی از عملکرد پست استان ارایه داد و گفت: «نقش حمایتی پست از کسب و کارهای خرد و بومی، سبب تقویت اقتصاد محلی و تأمین معیشت پایدار برای کارآفرینان خانگی شده و درحال حاضر پست به یکی از پیشرانهای اقتصاد دیجیتال تبدیل شده است.»