به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، دکتر افشین خانی در نشست تخصصی “تجربه مشتری و بانکداری هوشمند” دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت افزود: یکی از اصلی ترین چالش ها در حوزه بانکداری و مطالبه مشتریان از بانکها این است که خدمات با نیازهای مشتری هم خوانی ندارد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه بانک ها در اتاق های خود محصول را طراحی می کنند و سوالی از مشتریان نمی پرسند، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات ما برای مشتری است لذا باید به این سوال پاسخ دهیم که خدمات بانک برای او و شرکتش چه منافع و زنجیره ارزشی را خلق می کند؟ وقتی به این سوال پاسخ دهیم حرکت به سمت بانکداری هوشمند را آغاز کرده ایم.
وی ادامه داد: امروز در بانک ها سیستم های زنجیرهای مختلف و متفاوتی داریم که نمی توانیم آنها را کنار بگذاریم این سیستم ها باید امنیت اطلاعات مشتریان ما را حفظ کنند و این مطالبه مشتریان برای حفظ حریم خصوصی آنان است.
گفتنی است که در ابتدای این نشست سه مقاله دیگر با عناوین «سامانه هوشمند بازاریابی تقویتی در بانک ها» توسط دکتر افشین خانی و محمدحسین هاشمی نژاد و «تجربه مشتری در بانکداری هوشمند» توسط شهریار عزیزی و «بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی» توسط علیرضا منصوری ارایه شد.
پتروشیمی شیراز در سومین کنفرانس بینالمللی برند سبز موفق به کسب لوح تقدیر برند سبز…
تیم ملی فوتبال برزیل رقابتهای کوپاآمریکا را با یک تساوی عجیب آغاز کرد.
تیم ملی ایتالیا و کرواسی در دور سوم مرحله گروهی جام ملتهای اروپا برابر یکدیگر…
تیم فوتبال اسپانیا با تک گل فران تورس و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین…
در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سرپرست ریاست جمهوری، وزیر نفت،…
مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد ماکو در گفتوگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ۶۸۷…