تجلیل از ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، فرشاد مقیمی در این مراسم ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به حضور حماسی مردم در نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: صلابت و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر چراغ راهی برای تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

وی، همچنین تصریح کرد: حضور پرشور و تاریخی مردم در نماز جمعه، نشانه‌ای از هوشمندی، یکپارچگی و هم‌صدایی ملت ایران در برابر دشمنان است که باید قدردان این حضور حماسی بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، افزود: ایثار فقط حضور در جبهه و جنگ نیست بلکه هر کسی که در مسیر خدمت رسانی به مردم قدمی برمی‌دارد ایثار کرده است و باید در ارتقای فرهنگ ایثار بکوشیم.

مقیمی، با اعلام آمادگی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای حمایت از کارکنان ایثارگر و خانواده های معظم شهداء سازمان در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور، اظهار امیدواری کرد: با گسترش این فرهنگ غنی اسلامی، نام و یاد شهداء و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان دفاع مقدس هرچه بیشتر در ذهن مردم جاودانه شود.

وی، ادامه داد: مردم عزیز کشورمان نیز همواره قدردان فداکاری‌ها و جان فشانی‌های ایثارگران هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز در این حوزه تأکیدات فراوانی دارند.

گفتنی است که در پایان این نشست از کارکنان ایثارگر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

4 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

4 ساعت ago

آگهی مزایده فروش سهام شرکت فن آوری ارتباطات همگرارایانه

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۰۲۵۲۵ متعلق به بانک ایران زمین…

5 ساعت ago

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی

با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکت ها، نهادها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی،…

5 ساعت ago

مراسم اجرای پویش مهر بانک سپه در استان تهران برگزار شد

مراسم ارسال بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک سپه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار…

5 ساعت ago