×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
تحقق اهداف بانک مستلزم حفظ ارتباط مستمر و موثر با مشتری است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی هدف از انجام این سفر را بررسی وضعیت عملکردی شعب و میزان تحقق برنامه ها واقدامات به ویژه در پروژه های اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار و سرعت بخشیدن به اشتغال فراگیر منطقه عنوان کرد و گفت: بازدید از شعب استان و شهرستان های کمتر برخوردار منتج به برنامه ریزی صحیح تر و بهره وری بیشتر کارکنان می شود.
وی اظهار داشت: بانک سینا در سال های اخیر علیرغم مشکلات همه گیر اقتصادی ناشی از کرونا، با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود، تا حد مطلوبی توانسته وظایف خود را در امور مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم و کشور انجام دهد.
مدیرعامل بانک سینا بر گسترش بیشتر سهم بازار و جذب منابع تاکید و خاطرنشان کرد: برای ارتقاء شاخص های عملکردی و توفیق هر چه بیشتر در آن، می بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی های استان در راستای تحقق اهداف اقدام کرد و این امر مستلزم حضور و پیگیری مدیران در منطقه و تعاملات کارشناسانه با همکاران است.
وی در ادامه افزود: از افتخارات بانک سینا تعاملات فزاینده ای است که از گذشته با صنعتگران و بنگاه های اقتصادی این استان داشته است و امیدواریم در ادامه روند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه شود.
گفتنی است در این سفر معاونین سرمایه های انسانی و مهندسی و پشتیبانی همراه مدیرعامل بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.