به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در گفت و گو با ماهنامه بانکداری آینده با اشاره به سرمایهگذاریهای گسترده این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و نیز ورود پرقدرت به عرصه بانکداری دیجیتال، افزود: نیازهای مشتریان بانک در بستر ارتباطات الکترونیکی و شبکههای اجتماعی باید به سرعت پاسخ داده شود تا رضایت آنها به عنوان مهمترین سرمایه بانک بیش از پیش جلب شود.
وی «هوشمندی» و «چابکی» را از الزامات کسبوکار بانکی خواند و با تأکید بر این که بانک دی با وجود تعداد شعب کم، از سرمایه انسانی متخصص و جوان در کنار زیرساختهای قوی حوزه فناوری برخوردار است، اظهار کرد: استراتژیهای فعال و منعطف بانک سبب شده که در شرایط ویژه اقتصادی کشور و نیز مواجهه با کرونا، بتوانیم در سریعترین زمان و با کمترین هزینه، نیازهای مشتریان را پاسخ دهیم.
کریمی با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا، شعب بانکها را به یکی از کانونهای درگیری با بیماری تبدیل کرد، افزود: در حالی که رفتارهای متعارف و خدمات معمول بانکی به صورت حضوری و یا فیزیکی با چالشی جدی مواجه شده بود، بانک دی خدمات غیرحضوری و دیجیتالی خود را در این ایام به سرعت توسعه داد، به طوری که اکنون بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی مشتریان بدون حضور در شعب برطرف می شود.
مدیرعامل بانک دی ارائه API به سازمانها و فین تکها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، ایجاد قابلیت های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک و افتتاح حساب غیرحضوری را از جمله خدمات این بانک در راستای توسعه بانکداری الکترونیک برشمرد و افزود: سامانههای خودپرداز، کشلس، خودگردان و کیوسک بانک دی بسیاری از خدمات را به صورت کاربرمحور و بدون نیاز به متصدی ارائه میدهند و این روش نه تنها کاهش هزینهها را در پی دارد، بلکه سرعت و دقت فرایندها را افزایش میدهد.
وی «همراه بانک» و «اینترنت بانک» جدید بانک دی را توسعهیافته و کاربرپسند دانست و با بیان این که حتی امکان ارائه درخواست تسهیلات آنلاین و نیز ارائه غیرحضوری کارت بانکی برای مشتریان این بانک فراهم شده است، افزود: بانک دی مسیر صحیح و مطمئنی را برای ورود به دنیای بانکداری دیجیتال تعریف کرده است و در آینده نه چندان دور، شعار «بانک تمام الکترونیک» را عملیاتی خواهد کرد.
https://tejaratgardan.ir/?p=108279