×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ دی , ۱۴۰۳
تحقق پست هوشمند و ارتقا کمی و کیفی خدمات نوین، هدف اصلی شبکه است

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در این مراسم که روز سه‌شنبه با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، به تشریح ماموریت‌های ویژه‌ای که از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکم صادر شده عضو جدید هیات مدیره بیان شده است، پرداخت و افزود: «ارتقای زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری، ارتقای معیشت و رضایتمندی کارکنان و افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله این موارد است.»

وی از دوران مدیریت به عنوان فرصتی برای خدمتگزاری یاد و تصریح کرد: «باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم و کارکنان در راستای خدمات‌رسانی شایسته‌تر تلاش کنیم.»  

مدیرعامل در ادامه به زحمات ارزشمند علیرضا زرگوش و محمدرضا قادری دو عضو پیشین هیات مدیره در طول مدت مسئولیت‌شان اشاره کرد و گفت: «تشکیل و راه اندازی مراکز نوآوری پست، تدوین سند تحول دیجیتال و برگزاری نخستین دوره تحول دیجیتال از جمله اقداماتی است که در این مدت اجرا و ماندگار شد.»

در این مراسم زرگوش و قادری نیز به ارایه گزارشی از فعالیت و اقدامات خود در دوران مسئولیت‌شان به عنوان عضو هیات مدیره پرداختند.

در پایان محمدرضا پاکدل عضو جدید هیات مدیره پس از دریافت حکم انتصابش به تشریح برنامه‌های خود در چهارچوب تعیین شده از سوی وزیر و مدیرعامل پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.