این آمار نشان میدهد که . رشد ۱۱۷٪ در فروش بخار و ۱۱۰٪ در فروش آب کولینگ بهویژه نشاندهنده تقاضای پایدار برای این محصولات است.
با وجود چالشهای موجود، از جمله کاهش تقاضا در برخی از بخشها مانند آب شیرین، شرکت مبین انرژی خلیج فارس با اتخاذ استراتژیهای مناسب و نوآورانه توانسته است به این موفقیت دست یابد. مدیریت هوشمندانه و تمرکز بر بهینهسازی فرآیندهای فروش، نقش بسزایی در دستیابی به این نتایج داشته است.
مدیریت این شرکت بر آن است تا با استفاده از تجربیات کسب شده و بهرهگیری از دانش پرسنل خود، به توسعه و ارتقاء خدمات خود ادامه دهد.
در ادامه، ما برنامهریزی کردهایم تا با سرمایهگذاری در توسعه نیروگاهی، به بهبود مستمر کیفیت خدمات و محصولات خود بپردازیم. همچنین، بر اساس تحلیلهای دقیق بازار و نیازهای آینده، در نظر داریم به تنوع محصولات خود افزوده و به مشتریان خدماتی جامعتر ارائه دهیم.
تحقق فروش ۹۴ درصدی نسبت به برنامه شرکت مبین انرژی خلیج فارس در نیمه اول سال ۱۴۰۳، نشانهای از استراتژیهای مؤثر مدیریت و توانمندیهای بینظیر این شرکت در بازار انرژی است.
شرکت مبین انرژی خلیج فارس با ایمان به پتانسیلهای خود، همواره در تلاش است تا به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهد.
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…
قرعهکشی جوایز کمپین «ماشین بِبَر، باسودش» آیبیشاپ( زیر مجموعه شرکت تامین سرمایه تمدن ) برگزار…
یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول با حضور جمعی از جوانان مستعد کشور، کارآموزان منتخب و…
پژوهشکده بیمه در دوره مدیریت جدید، روز دوشنبه ۷ آبان با حضور دکتر لیلی نیاکان…