×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ دی , ۱۴۰۳
تحول دیجیتال برآوردن انتظارات همه ذینفعان است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، در جریان این کنفرانس، مجتبی حیدری به عنوان یکی از اعضای اصلی پنل تخصصی ” حکمرانی دیجیتالی در نظام بانک و بیمه”، با تاکید بر اینکه تحول دیجیتال به معنی استفاده تزئینی و مدگرایانه از فناوری‌ها نیست افزود: زمانی می‌توانیم مدعی تحول دیجیتال شویم که فناوری‌ها، مدل‌های کسب ‌وکار، تجربه‌های ذینفعان و فرایندهای عملیاتی به نحو مطلوبی تغییرات اساسی را موجب شوند.

وی مصادف دانستن تحول دیجیتال تنها با برآوردن انتظارات مشتریان را باوری غلط برشمرده و اظهار داشت: اساس این است که در این چرخه نفع مشتری، سهامدار، مدیر،کارمند، دستگاه ناظر و غیره همه با هم درنظر گرفته شود.

مدیر عامل بیمه اتکایی ایران‌معین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن صنعت بانک و بیمه در به‌کارگیری فناوری اطلاعات گفت: برخورداری نسبی از نرم افزارها به تصور تحول دیجیتال توهمی بیش نیست. این مهم زمانی رخ می‌دهد که یک پلت فرم با ویژگی های مقیاس پذیری، تقویت اثر شبکه‌ای، شفافیت و مشتری مداری طراحی گردد. ایجاد پلتفرم واحد بیمه‌گری کمک بسزایی به بیمه‌های عمومی به ویژه اتکایی می‌کند. چرا که شرکت بیمه تخصصی اتکایی در بستر این پلتفرم می‌تواند ریسک های بزرگ بیمه را مدیریت نماید.

وی بهره‌مندی از دستاوردهای تحول دیجیتال در همه عرصه‌ها را نشانه هوشمندی مدیران دانسته و افزود: بی شک تیم مدیریتی شرکت اتکایی ایران‌معین که همواره در ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب پیشرو بوده و در منطقه آزاد و تجاری نقش راهبری داشته با استقبال ازفناوری‌های نوین به خصوص در حوزه کسب و کار به دنبال ارتقاء جایگاه ارزشمند خود با توجه به ماموریت جدید است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.