به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو؛حامد شیدائیان، افزود: تحول دیجیتال یک شبه اتفاق نمیافتد و نیازمند به صبوری ، تلاش و استمرار است .
به گفته وی، درحال حاضر مشتری بیش از سود و زیان محصول و خدمات، به تجربه های دلپذیر در زمینه بیمه نیاز دارد.
شیدائیان تصریح کرد که راه پیشرفت و تعالی صنعت بیمه توجه به تجربه مشتری است ، بنابراین داستان رونمایی از اپلیکیشن بنو، داستان تجربه کاربری است.
مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییسجمهوری اسلامی ایران و همراهان پیام تسلیت…
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل…
در پی شهادت رییس جمهور محترم کشور و همراهان ایشان امروز ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ کلیه معاملات در…
بر اساس اطلاعات به دستآمده رییسجمهور کشورمان به همراه هیات همراه به مقام رفیع شهادت…
پپ گواردیولا چهارمین قهرمانی پیاپی و ششمین قهرمانی خود در انگلیس را جشن گرفت. منچسترسیتی…
رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور…