×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
تحویل حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان 

خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی روند تکمیل مسکن مهر در آن شهر جدید را تشریح کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی مهر از مجموع ۲۹ هزار و ۱۸۲ واحد باقیمانده که ساخت آنها از سال ۱۳۹۰ آغاز شد، تکمیل و تحویل مردم شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه در سال گذشته (۱۴۰۲) در دو مرحله و امسال در یک مرحله تحویل واحدهای تکمیل شده مسکن مهر انجام شد، توضیح داد: در مهرماه ۱۴۰۲ به میزان ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد در فازهای ۸، ۵، ۹ و ۱۱ و در اسفندماه ۱۴۰۲ نیز به میزان ۵ هزار و ۲۵۰ واحد تکمیل و تحویل مردم شد. همچنین در خرداد امسال (۱۴۰۳) حدود ۳ هزار و ۳۰۰ واحد دیگر تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر با منابع صندوق ملی و مسکن و منابع داخلی شرکت

محبت‌خواه ادامه داد: هم‌اکنون حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس باقیمانده است که برنامه ریزی شده است تا با تامین منابع مالی از طریق صندوق ملی مسکن و منابع داخلی شرکت این واحدها هرچه سریعتر تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی از برنامه آن شرکت برای تحویل ۵ هزار واحد مسکونی مهر پردیس تا پایان امسال خبر داد.

سال گذشته ۶۰ پروژه خدمات روبنایی در شهر پردیس احداث و تحویل شد

محبت‌خواه سال گذشته را یکی از سال‌های مهم در تکمیل و تحویل خدمات روبنایی در شهر جدید پردیس عنوان کرد و گفت: در سال گذشته ۸ مدرسه، ۳ فضای مذهبی، یک فضای اداری-انتظامی، ۴۰ واحد تجاری، ۵ پارک و فضای سبز، ۳ ورزشگاه و یک مرکز فرهنگی در شهر پردیس احداث و بهره‌برداری شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.