Categories: راه و مسکن

تداوم اجرای رویکرد ساخت داخل در گروه کشتیرانی/ اروندان دو شناور خدماتی برای گروه کشتیرانی می‌سازد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در راستای تداوم اجرای سیاست بهره­‌گیری حداکثری از توان تولید داخلی، قرارداد ساخت دو فروند شناور خدماتی بین شرکت خدمات نمایندگی هوپاد دریا از جمله شرکت‌های تابعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت کشتی‌سازی اروندان منعقد شد.

در آیین انعقاد این قرارداد، محمدرضا مدرس خیابانی، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و دیگر شهدای خدمت، بر ضرورت تداوم نگاه شهید رئیسی به تلاش بی‌­وقفه خدمت­‌رسانی، تأکید کرد.

وی در ادامه، به تلاش گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به منظور بهره‌مندی حداکثری از توان تولید داخل اشاره و تصریح کرد: رویکرد استفاده حداکثری از توان تولید داخلی، از جمله سیاست­های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت­‌رسانی به کشور است که بر این اساس، این سیاست بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

مدرس خیابانی، با بیان اینکه پس از الحاق شرکت کشتی‌سازی اروندان به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این گروه همزمان با انجام اقدامات لازم برای احیاء این شرکت کشتی‌سازی، قرارداد‌های متنوع ساخت شناور به ارزش بیش از ۳۷‌میلیون دلار را با این شرکت داخلی، منعقد کرده که فعالیت­های مرتبط با آن، در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه مردم شریف خوزستان و منطقه آبادان با رشادتی که طی دفاع مقدس از خود نشان دادند، دِین بزرگی بر گردن کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، تأکید کرد: توقع این است که مدیران کشتی‌سازی اروندان از این فرصت طلایی نهایت بهره‌­برداری را صورت داده و با همتی که در اجرای به موقع این قرارداد‌ها از خود نشان می‌دهند، بخشی از این دِین را به مردم آن خطه ادا کنند.

وی ارزش قرارداد ساخت دو فروند شناور خدماتی را دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار اعلام کرد و افزود: انتظار داریم با عملیاتی شدن این قراردادها، مسیر احیای کشتی‌سازی اروندان تکمیل شده و این شرکت وارد بازار کشتی‌سازی شود.

مدرس خیابانی بر ضرورت اجرای به موقع و منطبق با برنامه ساخت شناور‌های سفارش ­داده شده به اروندان تأکید و خاطرنشان کرد: کنترل پروژه بسیار حائز اهمیت است و باید شرایط را به نوعی فراهم نمود تا هر پروژه، مطابق با برنامه از پیش تعیین ­شده، در هر بازه زمانی پیش رود.

وی ورود سازمان بنادر و دریانوردی به نوسازی شناور‌ها را فرصتی بی‌­نظیر برای شرکت کشتی­‌سازی اروندان دانست و خاطرنشان کرد: اروندان یکی از شرکت­هایی است که می‌تواند در سفارش پذیری ساخت این شناور‌ها نقش‌­آفرینی نماید.

شایان ذکر است قرارداد ساخت دو فروند شناور خدماتی (Crew/Service Boat) توسط شرکت کشتی‌­سازی اروندان به سفارش شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا، ظهر امروز با حضور مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، معاون توسعه ناوگان این گروه، مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره کشتی‌سازی اروندان، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت خدمات نمایندگی هوپاد دریا و جمعی دیگر از مدیران گروه کشتیرانی به امضاء طرفین رسید.

فتحنایی

Recent Posts

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

4 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

4 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

6 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

6 ساعت ago

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

20 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

20 ساعت ago