×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
تداوم خواستن و توانستن با ثبت اولین رکورد تولید در شرکت آلومینای ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران بار دیگر با تلاش، کوشش، همبستگی و همدلی پرسنل شرکت آلومینای ایران با مجموع تولید روزانه ۱۴۶۲ تن هیدرات در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ اولین رکورد در تولیدات این شرکت ثبت گردید.

مدیر فرآیند تولید شرکت آلومینای ایران با قدردانی از زحمات تمام پرسنل در ثبت این رکورد، اظهار داشت: با تمام کمبودها و ناترازی‌های موجود و مدول پایین بوکسیت، ثبت این رکورد محقق گردید.

مهندس ناصر رنجبر بیشترین میزان تولید روزانه هیدرات قبل از رکورد جدید را به میزان ۱۴۲۲ تن در مورخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، اعلام کرد و افزود: این دستاورد نتیجه همگرایی و همبستگی پرسنل زحمتکش و پرتلاش شرکت آلومینای ایران است.

وی ثبات در دبی خطوط واحد انحلال و امکان افزایش هندلینگ گل قرمز و تنظیمات انجام شده را از مهمترین عوامل کسب این رکورد جدید اعلام کرد.

مدیر عملیات و تولید شرکت آلومینای ایران نیز بالا بردن ظرفیت آسیاب‌ها ، رفع مشکلات واحدهای شیرآهک سازی، سودیابی و انجام اورهال بویلرها، بهینه‌سازی تنظیمات گل و فاز جامد مخازن ترسیب و بالا بردن راندمان آن و نیز انجام اورهال منظم واحد انحلال و برنامه‌ریزی جهت کاهش مصرف سود را از دیگر عوامل در تحقق رکورد جدید دانست.

مهندس مقصودی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت پرسنل بتوانیم هر سال گام های رو به جلوی بیشتری در تحقق اهداف توسعه شرکت برداریم.

مهندس سعادتی مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت آلومینای ایران نیز در ادامه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دستیابی به تولید ۱۴۶۲ تن و رکورد جدید اشاره کرد که از مهمترین آنها انجام ۱۰ مورد اورهال و نیمه اورهال و تغییر استراتژی از انجام اورهال بر اساس دبی واحد انحلال، افزایش میانگین دبی واحد انحلال، انجام اصلاحیه در چک ولوهای پمپ‌های فشار قوی و به سبب آن کاهش توقفات واحد انحلال، انجام اورهال به موقع آسیاب‌ها و تعویض بیس پلیت‌های آسیا و رفع مشکل‌ دمای یاتاقان‌ها، آماده به کاری آسیاب‌ها و بالا بردن خوراک ورودی واحد انحلال نام برد.

مدیر مجتمع شرکت آلومینای ایران با اعلام این خبر افزود: بار دیگر برگ زرینی به دفتر تولید محصولات استراتژیک و ملی کشور اضافه شد ضمن حمد و ثنای خداوند متعال و درود به روان پاک شهدای خدمت ، سلامت، امنیت و مقاومت این توفیق را که در راستای تحقق شعار سال ” جهش تولید با مشارکت مردم ” حاصل شد به همه جامعه صنعت و معدن کشور به ویژه همکاران عزیز در شرکت آلومینای ایران تبریک عرض نمودند.

همچنین در پایان مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی این شرکت، کسب این افتخار و ثبت رکورد جدید را به همه همکاران گرامی و سایر شرکت‌های پیمانکار فعال در شرکت آلومینای ایران تبریک گفته و از تلاش‌ها و زحمات ایشان تشکر کردند و ابراز امیدواری نمودند که با این انسجام و همبستگی و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران و رهنمودها و هدایت‌های جناب آقای دکتر بادکوبه رئیس محترم هیات مدیره و سرپرست شرکت آلومینای ایران شاهد رشد و شکوفایی بیشتر شرکت آلومینای ایران در عرصه ملی و بین المللی باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.