×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تراکتور به کورس قهرمانی بازگشت

تجارت گردان | تراکتور به کورس قهرمانی بازگشت

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، در این دیدار که امروز (جمعه) از هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگارامام(ره) تبریز برگزار شد، شاگردان «ساکت الهامی» با نتیجه ۲  بر یک از سد ذوب آهن گذشتند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

«عکاشه حمزاوی» الجزایری در دقیقه ۴۶ و «ساسان انصاری» در دقیقه ۶۳ برای تیم تراکتور گلزنی کردند و  تنها گل تیم ذوب آهن را «هادی محمدی» در دقیقه ۵۷ درون دروازه میزبان جای داد.

تراکتور با برتری در این دیدار ۳۳ امتیازی شد و به طور موقت در رده دوم جدول این مسابقات قرار گرفت.

ذوب آهن نیز با ۱۸ اندوخته خود در جایگاه دوازدهم است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیدار را به «علی صفایی» سپرده بود او به «احسان حاج صفی» و «مهرداد فخرالدینی» بازیکنان تراکتور و «علیرضا منظمی» بازیکن تیم ذوب آهن کارت زرد

نشان داد و آنان را جریمه کرد.

الهامی سرمربی تیم تراکتور که در دیدار گذشته تیمش برابر پرسپولیس اخراج شده بود، دیدار امروز را از روی سکوها مشاهده می کرد .

ترکیب تراکتور:
رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، جفرسون یوری، ایمان سلیمی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه و ساسان انصاری.

ترکیب ذوب آهن:
مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، علیرضا منظمی، مسعود ابراهیم‌زاده و مهدی مهدی‌پور.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.