×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تساوی بایرن‌ برابر توپچی‌ها؛ دیدار سرنوشت‌ساز در مونیخ

دیدار تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ در چهارچوب رقابت‌های دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه امارات با قضاوت گلن نایبرگ برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال آرسنال در مرحله یک هشتم توانسته بود تیم پورتو را شکست دهد و به مرحله یک چهارم صعود کند و در طرف مقابل هم بایرن‌مونیخ توانست با شکست لاتزیو به مرحله بعد راه یابد.

در نیمه اول توپچی‌ها در دقیقه ۱۲ با گل بوکایو ساکا از بایرن‌مونیخ پیش افتادند. در دقیقه ۱۸ نیز سرژ گنابری با یک شوت زیبا بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۳۲ هری کین مهاجم انگلیسی تیم میهمان توانست برای دومین بار دروازه داوید رایا را از روی نقطه پنالتی باز کند و نیمه اول به سود باواریایی‌ها به اتمام رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۷۶ لئاندرو تروسار بازیکن تعویضی آرسنال توانست با یک بغل پای فنی دروازه بایرن‌مونیخ را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید.

دیدار برگشت بایرن‌مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا ۲۹ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.