×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۳ بهمن , ۱۴۰۳
تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمه‌ای باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانک دی و بیمه دی، می‌تواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمت‌رسانی مشترک، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها را نیز به همراه داشته باشد.
وی همچنین خواستار طراحی مدل‌های جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.
دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال ساده‌سازی فرایندها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصت‌های موجود در بازار، می‌تواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.
عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمه‌نامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل داده‌ها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکت‌های بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.