به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمهای باید در راستای خدمترسانی به آنها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچهسازی سامانههای بانک دی و بیمه دی، میتواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمترسانی مشترک، کاهش هزینهها و افزایش درآمدها را نیز به همراه داشته باشد.
وی همچنین خواستار طراحی مدلهای جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.
دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال سادهسازی فرایندها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصتهای موجود در بازار، میتواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.
عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمهنامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل دادهها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکتهای بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت قائم(عج) این شرکت در…
به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی بیمه آسیا در ساختمان…
براساس بخشنامه معاونت نظارت بیمه مرکزی درخصوص طرح بخشودگی جرائم موضوع بند "ب" ماده ۲۴…
سعید اوحدی، معاون رییسجمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در نشست هماندیشی مدیران…
مدیرعامل بانک دی در نشست هماندیشی مدیران ستاد و شعب این بانک با اشاره به…
ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران ایام الله دهه فجر را پدیده منحصر به فرد…