Categories: بانک و بیمه

تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمه‌ای باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانک دی و بیمه دی، می‌تواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمت‌رسانی مشترک، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها را نیز به همراه داشته باشد.
وی همچنین خواستار طراحی مدل‌های جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.
دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال ساده‌سازی فرایندها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصت‌های موجود در بازار، می‌تواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.
عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمه‌نامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل داده‌ها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکت‌های بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.

فتحنایی

Recent Posts

کمپین فجر مهدوی بیمه کوثر

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت قائم(عج) این شرکت در…

7 ساعت ago

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در بیمه آسیا

به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی بیمه آسیا در ساختمان…

7 ساعت ago

بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه نامه‌های شخص ثالث بیمه ایران

براساس بخشنامه معاونت نظارت بیمه مرکزی درخصوص طرح بخشودگی جرائم موضوع بند "ب" ماده ۲۴…

7 ساعت ago

بانک دی به دوران درخشان خود بازمی‌گردد

سعید اوحدی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در نشست هم‌اندیشی مدیران…

7 ساعت ago

برات کریمی: برنامه تحول بانک دی، زودتر از زمان‌بندی اعلام شده محقق می‌شود

مدیرعامل بانک دی در نشست هم‌اندیشی مدیران ستاد و شعب این بانک با اشاره به…

7 ساعت ago

پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران ایام الله دهه فجر را پدیده منحصر به فرد…

7 ساعت ago