به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- عادل پیرمحمدی در این نشست با اشاره به ضرورت تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش کیفیت قطعات و مجموعه های خودرو، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را از جمله اصلیترین رویکردهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای تحقق این امر خطیر عنوان کرد و گفت: ضرورت استفاده از ابزارهای کیفی علاوه بر افزایش کیفیت محصول، کاهش هزینههای خدمات پس از فروش و بهبود تصویر ذهنی مصرف کنندگان از برند و محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را نیز در پی خواهد داشت و اخذ گواهینامههای ایزو و نظایر آن باید در عمل منجر به ارتقای کیفیت شود و با برنامهریزی دقیق، موجبات ارتقای کیفیت را فراهم سازیم.
مدیرعامل شرکت ساپکو همچنین بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه عارضهیابی و ارتقای کیفیت قطعات به منظور پیگیری و کاهش موارد کیفی در قالب جلسات هفتگی تاکید کرد و گفت: از کمیته ویژه عارضهیابی و ارتقای کیفیت قطعات خودرو انتظار می رود، در قالب برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، ضمن بررسی و رفع عیوب کیفی قطعات خدمات پس از فروش، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام بردارند.
پیرمحمدی گفت: باید با نظارت مستمر و صدور کارنامه کیفی برای سازندگان در قالب فرآیند مکانیزه، زمینهساز افزایش کیفیت باشیم.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به ضرورت اهتمام جدی سازندگان به مقوله کیفیت اظهار کرد: فرهنگ و وجدان کاری در کیفیت حرف اول و آخر را میزند و اهتمام به کیفیت باید سرلوحه عملکرد زنجیره تامین ساپکو باشد.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…
همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…