×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تصاویر رسمی نوبیا Z40 پرو منتشر شد

طبق تصاویر منتشر شده، نوبیا Z40 پرو دارای یک نمایشگر OLED با روزنه مخصوص دوربین سلفی و لبه‌های خمیده خواهد بود. روی پنل پشتی دستگاه شاهد یک ماژول بسیار بزرگ هستیم که از دو بخش مختلف تشکیل شده است. در سمت چپ آن از سه سنسور دوربین به همراه یک فلش LED و در سمت راست آن لوگوی نوبیا قرار گرفته است.

دوربین اصلی ۳۴ میلی‌متری این دستگاه ویژگی‌هایی مانند دریچه دیافراگم f/1.6، پشتیبانی از OIS و لنز ۷P را ارائه می‌کند. اگر گزارش‌های قبلی صحت داشته باشند، نوبیا Z40 پرو اولین گوشی با سنسور تصویر سونی IMX787 خواهد بود. همچنین احتمالا این دستگاه به اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی تبدیل می‌شود.

نوبیا Z40 پرو

مشخصات نوبیا Z40 پرو

درباره مشخصات داخلی و سخت‌افزاری، نوبیا تایید کرده که این گوشی با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ وارد بازار خواهد شد.

گوشی زد‌تی‌ای اخیرا با شماره مدل NX701J در سایت صدور گواهینامه CMIIT رویت شده. همچنین طبق گواهی ۳C می‌توان تایید کرد که این دستگاه بدون شارژر فروخته خواهد شد. هرچند ظرفیت باتری آن هنوز مشخص نشده اما احتمالا مانند مدل قبلی خود از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اخیرا این دستگاه با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱، ۱۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود که در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۳۳۷۹ و در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۱۲۲۸ را کسب کرده بود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود این گوشی با یک سیستم اتلاف گرما بهبودیافته وارد بازار شود.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد نسخه استاندارد نوبیا Z40 را در کنار مدل پرو آن معرفی کند یا خیر. با این حال چیزی تا زمان رویداد زد‌تی‌ای باقی نمانده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.