Categories: بین المللی

تعداد جهانی مبتلایان کووید-۱۹ به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نزدیک شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، کروناویروس جدید که عامل بروز بیماری کووید-۱۹ است در حال حاضر به ۲۱۰ کشور و منطقه از سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.

تا لحظه انتشار این خبر شمار کلی مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان دو میلیون و ۴۸۲ هزار و ۲۱۵ نفر اعلام شده است که ۱۷۰ هزار و ۴۷۱ نفر از آن‌ها جان باخته و ۶۵۲ هزار و ۱۷۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ایالات متحده آمریکا با ۷۹۲ هزار و ۹۱۳ مورد ابتلا و ۴۲ هزار و ۵۱۷ قربانی در صدر فهرست مبتلایان و قربانیان جهانی قرار گرفته است. ۷۲ هزار و ۳۸۹ نفر از مبتلایان این کشور نیز بهبود یافته‌اند.

اسپانیا با ثبت ۲۰۰ هزار و ۲۱۰ مورد در رتبه دوم فهرست مبتلایان جهانی کرونا قرار گرفته است. تاکنون ۲۰ هزار و ۸۵۲ نفر از مبتلایان این کشور جان خود را از دست داده و ۸۰ هزار و ۵۸۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ایتالیا نیز ۱۸۱ هزار و ۲۲۸ مورد ابتلا را به ثبت رسانده که از این میان ۲۴ هزار و ۱۱۴ نفر جان خود را از دست داده و ۴۸ هزار و ۸۷۷ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

فرانسه نیز شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ را ۱۵۵ هزار و ۳۸۳ نفر اعلام کرده است. از این میان تاکنون ۲۰ هزار و ۲۶۵ نفر جان باخته و ۳۷ هزار و ۴۰۹ نفر بهبود یافته‌اند.

همچنین آلمان تاکنون ابتلای ۱۴۷ هزار و ۶۵ نفر را به کروناویروس جدید گزارش کرده است که از این میان ۴۸۶۲ نفر جان خود را از دست داده و ۹۵ هزار و ۲۰۰ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

انگلیس نیز در رتبه ششم فهرست جهانی کشورهای درگیر کروناویروس جدید قرار گرفته است. این کشور تاکنون ابتلای ۱۲۴ هزار و ۷۴۳ نفر را به این بیماری تایید کرده است که از این میان ۱۶ هزار و ۵۰۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. انگلیس شمار بهبودیافتگان خود را اعلام نکرده است.

ترکیه هم تاکنون ابتلای ۹۰ هزار و ۹۸۰ نفر را به بیماری کووید-۱۹ تایید کرده که از این میان ۲۱۴۰ نفر جان باخته و ۱۳ هزار و ۴۳۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

فتحنایی

Recent Posts

تمدید حکم انتصاب مدیرعامل بیمه نوین

با اعلام رئیس کل بیمه مرکزی، حکم انتصاب حسین کریمخان‌زند به‌عنوان مدیرعامل بیمه نوین تمدید…

4 ساعت ago

جبران خسارت حوادث آسانسور با خدمات آنلاین بیمه معلم

این روزها که آپارتمان‌ها جای خانه‌های ویلایی و یک طبقه را گرفته‌اند، اولین سوال خریداران…

4 ساعت ago

همراهی بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش با بیمه رازی در مسیر جدید

بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش شرکت بیمه رازی در مسیر جدید این شرکت…

4 ساعت ago

بیمه ایران خسارت هواپیمایی وارش را پرداخت کرد

خسارت هواپیمای بویینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی وارش به مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال با…

4 ساعت ago

روزانه ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت به مردم پرداخت می کنیم

در حاشیه مراسم اهداء لوح برند محبوب به شرکت سهامی بیمه ایران سید محمد ناصر…

4 ساعت ago

کارآفرین مجوز افزایش سرمایه گرفت

بانک کارآفرین از سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه اولیه خود را دریافت کرد.

4 ساعت ago