روابط عمومی ایرانسل، از ۱۶ تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۸ علاوه بر۱۰ مگابایت اینترنت روزانهای که به رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعالسازی است، پنج بسته اینترنت هفتگی از ۷۵ مگابایت تا ۱ گیگابایت (۱۰۲۴ مگابایت) در نظر گرفته شده است تا زائران اربعین بتوانند به انتخاب خود از آنها استفاده کنند. همچنین زائران اربعین میتوانند در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق شامل مهران، خسروی، شلمچه و چذابه از روزانه ۱۰۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز استفاده کنند.
حجم (مگابایت) | اعتبار (روز) | قیمت (تومان) | کد فعالسازی |
---|---|---|---|
۷۵ | ۷ | ۲۰.۰۰۰ | *۱۱۱۱*۳*۲*۱# |
۱۵۰ | ۷ | ۴۰.۰۰۰ | *۱۱۱۱*۳*۲*۲# |
۳۰۰ | ۷ | ۷۵.۰۰۰ | *۱۱۱۱*۳*۲*۳# |
۶۰۰ | ۷ | ۱۲۰.۰۰۰ | *۱۱۱۱*۳*۲*۴# |
۱۰۲۴(یک گیگابایت) | ۷ | ۱۵۰.۰۰۰ | *۱۱۱۱*۳*۲*۵# |
مشترکان ایرانسل میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* بستههای رایگان ۱۰ مگابایتی روزانه را برای خود فعال کنند. همینطور بستههای رایگان ۱۰۰ مگابایتی روزانه نیز، با شماره گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* برای استفاده در شهرهای مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه در دسترس مشترکان است.
خدمات | حجم (مگابایت) | قیمت (تومان) | کد فعالسازی |
---|---|---|---|
دیتای روزانه در شهرهای مرزی (مهران، خسروی، شلمچه، چذابه) | ۱۰۰ | رایگان | *۱۱۱۱*۴# |
دیتای روزانه در کشور عراق | ۱۰ | رایگان | *۱۱۱۱*۸# |
ایرانسلیها میتوانند با شمارهگیری کددستوری #۲*۳*۱۱۱۱* برای فعالسازی هر یک از بستههای مد نظر خود اقدام کنند. هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق نیز ۸۵۰ تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است.
تمامی بستههای ارائه شده اعم از بسته ۱۰ مگابایتی رایگان روزانه و ۵ بسته هفتگی از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز در دسترس قرار گرفتهاند.
مشترکان رومینگ خود را پیش از خروج از ایران فعال کنند.
ایرانسلیهایی که قصد استفاده از سرویس رومینگ را دارند باید پیش از خروج از ایران با استفاده از یکی از روشهای دستی، از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» یا با شمارهگیری کددستوری #۱*۱۱۱۱* اقدام به فعال کردن رومینگ بین الملل خود کرده و در طول اقامت خود در کشور عراق، از شبکه رومینگ تمامی اپراتورهای عراقی استفاده کنند.
مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند که بستههای اینترنت فعال در داخل ایران، خارج از ایران فعال نیستند و زائران برای استفاده از اینترنت رومینگ بین المللی در کشور عراق، نیاز به تهیه یکی از بستههای ارائه شده ویژه رومینگ و اربعین را دارند. در صورت عدم تهیه یکی از بستههای ارائه شده، اینترنت آنان طبق مصرف آزاد اینترنت رومینگ بینالمللی محاسبه خواهد شد.
مشترکان ایرانسل میتوانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیمکارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیمکارت در عراق با شمارهگیری کددستوری #PIN*۱۴۱* (PIN همان عدد ۱۶ رقمی درج شده روی کارت شارژ است) از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود مطمئن شوند. همچنین شارژ سیمکارت در کشور عراق از طریق کارت بانکی با شمارهگیری#۷* ، از طریق سایر کدهای دستوری و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکانپذیر است.
روشن کردن گوشی و فعالسازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینهای برای مشترکان ایرانسل ندارد. مشترکان ایرانسل همچنین میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming مراجعه کنند.
ایرانسل هزینه تماس با ایران را ۳۲۰۰ تومان، هزینه تماس داخل عراق و هزینه دریافت تماس را ۲۱۰۰ تومان در نظر گرفته است. هزینه ارسال پیامک نیز ۹۰۰ تومان است، اما دریافت پیامک برای مشترکان رایگان است.
خدمات | قیمت (تومان) |
---|---|
تماس با ایران (دقیقه) | ۳۲۰۰ |
دریافت تماس (دقیقه) | ۲۱۰۰ |
تماس داخل کشور عراق (دقیقه) | ۲۱۰۰ |
ارسال پیام کوتاه | ۹۰۰ |
دریافت پیام کوتاه | رایگان |
مصرف آزاد اینترنت (مگابایت) | ۸۵۰ |
همچنین هزینه تماس از ایران با شمارههای عراقی نیز در تعرفه ویژه اربعین امسال، ۲۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
زائران باید در نظر داشته باشند که برای شماره گیری وقتی از رومینگ بین الملل استفاده میکنند، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد میکند تا مشترکان شمارههای مد نظر خود را با پیش شماره ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره سازی کنند تا در زمان برقراری تماس سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
کارشناسان ایرانسل در طول سفر زائران، در عمودهای ۱، ۲۰۲، ۵۴۶، ۷۸۰، ۱۱۲۰، مقابل مقبره الحکیم شهر نجف، میدان شهدا و میدان سید جوده شهر کربلا و در صورت امکان، با توجه به شرایط کشور عراق در شهر سامرا به زائران به صورت حضوری خدمت رسانی میکنند.
مشترکان ایرانسل در این سفر همواره در تمامی ساعات شبانه روز میتوانند با شماره گیری ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ از کارشناسان ایرانسل راهنمایی بگیرند. علاوه براین مشترکان ایرانسل از طریق گفتوگوی آنلاین در وبسایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من نیز میتوانند پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ایرانسل دریافت کنند.
https://tejaratgardan.ir/?p=24224