×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
تعیین قیمت خرید تضمینی گندم به هفته آینده موکول شد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به تفاوت نظرهای کارشناسی در نشست امروز شورای قیمت گذاری، مجدد جلسه‌ای دیگر در چند روز آینده برگزار وتصمیم نهایی برای تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی ، به ویژه گندم در سال زراعی جدید گرفته می‌شود.

غلامرضا نوری قزلجه گفت: مطابق قانون شورای قیمت گذاری و اعلام سیاست‌های حمایتی تا پایان تیر ماه باید قیمت خرید تضمینی گندم را اعلام می‌کرد. 

وی افزود: در روز‌های اخیر کار‌های کارشناسی، جلسات و کمیته‌های لازم شکل گرفت تا مقدمات جلسه امروز فراهم و قیمت خرید تضمینی در سال زراعی اعلام شود تا کشاورزان مطابق آن برنامه ریزی کنند. 

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه تصریح کرد: در حدود ۲ ساعت برگزاری این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر امور اقتصاد و دارایی به همراه ۶ تن از نمایندگان کشاورزان و نهاد‌های ذیربط نظرهای  کارشناسی خود را مطرح کردند. 

نوری افزود: با توجه به اینکه تفاوت نظرهای کارشناسی در این جلسه زیاد بود و تصمیم گرفته شد طی چند روز آینده، مجدد جلسه کارشناسی ادامه داشته باشد تا در جلسه اصلی شورا، تصمیم گیری نهایی گرفته شود. 

وی تاکید کرد: جلسه نشست شورای قیمت گذاری کمتر از یک هفته برگزار می‌شود.

نخستین نشست رسمی شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی  برای تعیین قیمت خرید تضمینی ۳۲ محصول اساسی، به ویژه گندم صبح امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.