×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
تغییر استراتژی های توسعه جواب داد/افزایش ۸۸ درصدی درآمد شپدیس

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، بهار امسال برای پتروشیمی پردیس، فصل شکوفایی و ثمر دادن تلاش هایی بود که در سال گذشته برای بهبود و بهینه سازی شرایط تولید و فروش آغاز شد.
براساس این گزارش، برای اولین بار در طول دوره فعالیت شرکت ، پتروشیمی پردیس با همت و تلاش بدون وقفه همه کارکنان بخش های مختلف، تولید ماهیانه اوره را در دوماه متوالی اردیبهشت و خرداد به بالای ۳۰۰ هزار تن رساند.  

میزان فروش شپدیس در خردادماه امسال بیش از ۳۸۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد، نسبت به خردادماه سال قبل حدود ۸۸ درصد و نسبت به میانگین فروش ۸ ماهه سال مالی(ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)، بیش از ۱۸ درصد رشد داشته است.

پتروشیمی پردیس در ۹ ماهه سال مالی (ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان خردادماه ۱۴۰۳)، از محل فروش داخلی و صادراتی خود حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۹ درصد افزایش یافته است.  مجموع فروش فصل بهار ۱۴۰۳ نیز نسبت به بهار سال قبل رشد ۳۶ درصدی را تجربه کرده است.

بررسی آمار تولید محصولات پردیس در ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ نشان از تحقق بیش از ۱۱۴ درصدی برنامه های تولید واحدهای آمونیاک و اوره دارد.

تولید ۱٫۴۸۰٫۱۳۰ تن آمونیاک در ۹ماهه سال مالی منتهی به خرداد ۱۴۰۳ نشانگر رشد ۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است. همچنین تولید ۲٫۳۳۰٫۶۹۴ تن اوره در مجتمع پردیس و مقایسه میزان تولید اوره نسبت به مدت مشابه گذشته رشد ۱۱ درصدی تولید را تایید می کند.                 

مقایسه میزان صادرات اوره در ۹ماهه سال مالی منتهی به خرداد۱۴۰۳ با سال گذشته رشد ۲۱ درصدی را خاطر نشان می کند که منجر به رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات اوره شد. همچنین نمودارهای مقایسه ای بیانگر رشد ۱۴ درصدی میزان صادرات کل محصولات پردیس در سال مالی ۱۴۰۳ نسبت به ۱۴۰۲ است.    

شرکت پتروشیمی پردیس با کسب افتخاراتی نظیر اعطای نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل پتروشیمی پردیس در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی پردیس در چهارمین اجلاس سراسری این نشان، دریافت لوح تقدیر به دلیل انتخاب شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان شرکت برتر صادرات گرای کشور در رتبه بندی سال ۱۴۰۲ شرکتهای ایران (IMI-100).و قرار گرفتن شرکت پتروشیمی پردیس در ردیف ارزآورترین پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ بر اساس گزارش گمرک جمهوری اسلامی ایران، نشان داد که علاوه بر حوزه های تولید، فروش و صادرات رشد و شکوفایی سایر حوزه های دیگر را دنبال می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.