×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳
تغییر ساختار شعب بیمه سینا در آینده نزدیک

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، علی صلاحی نژاد ضمن حضور در شعبه بابل و ساری با همکاران این دو شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد و با نحوه فعالیتها و اقدامات آنها آشنا شد.

وی همچنین در نشستی با همکاران و نمایندگان استان، پس از شنیدن دیدگاه‌ها و مسائل مورد نظر آنها به تشریح اهداف کلان ۶ گانه ابلاغی پرداخت.

صلاحی‌نژاد در این دیدار با اشاره به لزوم توسعه کمی و کیفی شبکه فروش افزود: در حال حاضر فقط ۳۰ درصد از مجموع پرتفوی شرکت از طریق نمایندگان جذب شده در حالی که حمایت از شبکه فروش باید با هدف پایداری و سودآوری پرتفوی در اولویت شعب قرار گیرد.

وی وظیفه شعب را حمایت، هدایت، نظارت و پشتیبانی از نمایندگان عنوان کرد و افزود: توسعه شبکه فروش همراه با آموزش و مهارت افزایی و با مساعدت و پشتیبانی شعب صورت پذیرد.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات و مسائل نمایندگان ادامه داد: بازنگری در رتبه بندی نمایندگان آغاز شده و پس از آن، پرداخت وام به آنها بر اساس رتبه بندی جدید انجام خواهد شد.

وی در توضیح برنامه‌ی اصلاح ساختار و کارکرد شعب بیمه سینا بیان داشت: به زودی تغییر ساختار شعب به سرپرستی صورت می‌گیرد و نقش نظارتی سرپرستی‌ها و باجه‌های زیر مجموعه بر مراکز صدور و خسارت پررنگ‌تر خواهد شد.

صلاحی نژاد با تاکید بر توجه به فروش محصول کامل و رعایت اخلاق حرفه‌ای و صداقت در برخورد با مشتریان گفت: در بیان ویژگی‌ها و مزایای محصولات و خدمات بیمه‌ای صداقت را رعایت و از فروش محصول ناقص خودداری کنید.

این گزارش می افزاید، در آغاز این نشست رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان مازندران به بیان مسائل، دیدگاه‌ها و دغدغه های نمایندگان بیمه سینا پرداخت و خواستار رفع این مسائل با حمایت مدیریت عامل شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.