×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
تقدیر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از شستا برای اجرای پروژه‌ی سیمان خرامه

به گزارش تجارت گردان به نقل از شستا رسانه، به‌منظور بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ی انتقال کارخانه‌ی سیمان فارس به منطقه‌ی خرامه و چاره‌اندیشی برای  رفع مشکلات و موانع پروژه، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از محل اجرای آن بازدید کردند.

در جریان این بازدید، داود اکبری شهرستانی، درباره‌ی روند پیشرفت پروژه گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ی سیمان خرامه تا انتهای شهریور ماه ۵۰٫۳۳ درصد و ۳ همت هم منابع مالی پروژه از محل تسهیلات بانکی تأمین شده است.

وی ضمن تأکید بر اراده‌ی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، به‌عنوان سهام‌دار اصلی این پروژه، برای تکمیل به‌موقع آن، از پی‌گیری‌های آقای دکتر نوروزی مدیرعامل شستا، در خصوص دریافت تسهیلات بانکی از بانک‌های پارسیان و رفاه کارگران به مبلغ ۳ همت تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت سیمان فارس، در مورد چالش پیش‌ روی پروژه در خصوص تأمین برق موردنیاز کارخانه اظهار نگرانی کرده و از مسئولان مربوطه خواستار پی‌گیری احداث پست برق ۴۰۰ کیلووات شدند؛ هم‌چنین عدم واگذاری محدوده‌های معدنی برای تأمین خوراک اولیه‌ی کارخانه، به‌عنوان یکی دیگر از چالش‌های پروژه اعلام شد که در این خصوص توکل نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکل یاد شده قول مساعدت داد.

سیدشمس‌الدین حسینی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای این کمیسیون، ضمن تأکید بر سرعت بخشیدن به روند پیشرفت پروژه‌ی انتقال سیمان فارس به منطقه‌ی خرامه، از تلاش‌های انجام گرفته در این خصوص قدردانی کردند.

جعفر قادری نماینده‌ی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم، روند پیشرفت پروژه را در سال جاری مطلوب ارزیابی و بر ضرورت اتمام پروژه در چارچوب برنامه‌ی زمان‌بندی تأکید نمودند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.