گروه : بانک و بیمه
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،حبیب اله رشید ارده در این دیدار که موسی اسلامیان رئیس اداره کل بازرسی و تطبیق و مبارزه با پولشویی، مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی، مصطفی محسنی رئیس اداره کل مهندسی و املاک حضور داشتند،گفت:کادر درمانی بیمارستان در یک سال گذشته به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا،شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته است.
وی با تقدیر از خدمات ارائه شده توسط بیمارستان بانک ملی ایران افزود:اگر چه همه دنیا با بحران این ویروس رو به رو شدند اما کشور ما به دلیل شرایط تحریم و مشکلات تهیه دارو و سایر تجهیزات درمانی با مشکلات متعددی رو به رو بوده است.با این وجود بیمارستان بانک ملی ایران توانست در این شرایط سخت،بحران مراجعه بیماران کرونایی را از سر بگذراند و خدمات شایانی را در این زمینه ارائه داد.
عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک تاکید کرد: هیات مدیره محترم بانک در یک سال گذشته تلاش وافری کرده است تا علاوه بر تامین نیازهای بیمارستان،حمایت های لازم را جهت دلگرمی و ایجاد انگیزه در کارکنان به عمل آورد البته تلاش های صورت گرفته در حد امکانات و مقدورات بوده است.
حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری نیز در این مراسم گفت:در یک سال گذشته ۱۵۹ هزار نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند که ۹۵ هزار مورد از این مراجعات مربوط به ابتلاء به کووید ۱۹ بوده است.که تعداد بالای بهبود یافتگان،نشان دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده در بیمارستان بانک ملی ایران و تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمانی است.
وی افزود:در طول دوران کرونا با وجود مشکلات پیچیده ای که کادر درمان با آن رو به رو بود، روند خدمات دهی دیگر بخش های بیمارستان ضعیف نشده است و با قدرت به کار خود ادامه دادند.
در پایان این مراسم از خدمات حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری تقدیر به عمل آمد.
https://tejaratgardan.ir/?p=111773