تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از مدیرعامل فولاد هرمزگان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان هرمزگان با بیان اینکه از سال ۴۲ تا به امروز ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را که یک نگاه تمدنی است را بیش از پیش ترویج دهیم؛ چرا که اختلاف ما با تفکر غرب بر سر ابدیت است و شهدا نیز قهرمانان ابدیت هستند.

وی ادامه داد: رسیدگی به خانواده‌های شهدا یک امر عمومی بوده و بنیاد شهید یک نقش دبیرخانه‌ای است؛ از این رو همه دستگاه‌ها باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگانی‌ها بیشترین شهید را در مبارزه با آمریکایی‌ها تقدیم انقلاب کرده‌اند، تاکید کرد: هرمزگان در رسته‌ها و عرصه‌های مختلف شهدایی را تقدیم کرده است.

دوستی در خصوص اشتغال ایثارگران و فرزندان شاهد اضافه کرد: آنچه که در سطح استان باید باشد دست‌یافتنی است. با این حال در رابطه با دستگاه‌های ملی لازم است سازمان اداری و استخدامی نیز حمایت‌های ویژه داشته باشد.

وی گفت: در حوزه امکانات ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان سالن‌های ورزشی را بر اساس پراکنش خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران جهت استفاده در نظر بگیرد و در راه‌اندازی استخر ایثار نیز آمادگی مشارکت داریم.

در پایان این نشست از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت ایثارگران تجلیل به عمل آمد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز به دلیل همکاری صادقانه و مجدانه در جذب و استخدام و همکاری و ایفای نقش در مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی تقدیر کرد.

فتحنایی

Recent Posts

پیام رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت راه اندازی کارخانه فولاد نی ریز

رئیس هیات عامل سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) طی پیامی برداشت اولیه…

8 ساعت ago

بازدید وزیر کشور از پروژه پیشران شرکت صنایع فولاد کردستان

وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم از اتمام پروژه های نیمه تمام و اجرای طرح های…

9 ساعت ago

پرسپولیس بار دیگر با حمایت ایرانسل قهرمان شد

تیم پرسپولیس با مجموع ۶۸ امتیاز در سی هفته، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور…

9 ساعت ago

مدیرعامل فولاد سنگان ، چهره سال ارتباطی مدیر ارشد / روابط عمومی فولاد سنگان،ستاره ملی روابط عمومی

آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با موضوع…

9 ساعت ago

پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر شد

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران مقابل تیم‌ فوتبال مس…

11 ساعت ago

راه اندازی فرودگاه جم، آب رسانی به روستاها و تقاطع غیرهسطح

در نشست مشترک فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان جم و مدیرعامل پازارگاد مباحث راه اندازی…

15 ساعت ago