×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
تلاش بانک مسکن برای ارتقای فرهنگ اجتماعی/تقدیر از بانک مسکن در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا،صبح امروز سمپوزیوم برترین های روابط عمومی به صورت وبینار برگزار شد و اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در ارزیابی نشان مسوولیت اجتماعی و برترین های روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار هیبنا، بر اساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، نشان ویژه مسوولیت اجتماعی ، به دلیل توجه ویژه بانک مسکن به مسوولیت های اجتماعی و فراتر وظایف سازمانی و برگزاری پویش های فرهنگی و اجتماعی مشارکت فعال در امور اجتماعی عام المنفعه و حمایت از فعالیت های فرهنگی، علمی، خیریه و محیط زیست، به این بانک اعطا شد.

همچنین بر اساس این گزارش، مسعود ایزدی مدیر اداره کل حوزه مدیریت و ارتباطات بانک مسکن به عنوان مدیر برتر روابط عمومی به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی در بانک مسکن معرفی شد و همچنین لوح سپاس کارشناس برتر روابط عمومی به معصومه شیری به عنوان کارشناس برتر به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی اعطا شد. لازم به ذکر است بانک مسکن در انجام اقدامات اطلاع رسانی و تبلیغاتی موثر و هدفمند در حوزه ارتباطات الکترونیک و فضای مجازی مسکن نیز حائز رتبه برتر شد.

محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگاران هیبنا ، ضرورت های انجام مسوولیت های اجتماعی توسط این بانک را تشریح کرد. مدیر عامل بانک مسکن با بیان این موضوع که انجام مسوولیت های اجتماعی باید به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود گفت: در حال حاضر با توجه به رشد شهرنشینی، سرعت بالای توسعه اقتصادی و اهمیت توجه به مسائل عمومی و بهداشتی باید تمام نهادها و سازمان یک مانیفست برای ارتقای مسوولیت های اجتماعی در جامعه تهیه کنند.

وی افزود: بانک مسکن به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور سعی دارد که در کنار انجام امور اقتصادی خود مبنی بر تامین مالی تسهیلات در بخش مسکن و انجام خدمات بانکی، در بعد اجتماعی نیز فعالیت های خود را به روز رسانی کرده و جامعه را در ارتقای فرهنگ اجتماعی خود یاری رساند. از این رو، در سال های اخیر بانک مسکن، انجام اقدامات موثری را در حوزه مسوولیت های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.

شایان با اعلام این که در حال حاضر شیوع بیماری کرونا یکی از مهمترین دغدغه های جوامع بشری است، گفت: بانک مسکن درماه های اخیر با اجرای ‍‍‍‍‍پویش های گسترده ای از جمله ضرورت انجام فاصله گذاری اجتماعی در ارائه خدمات بانکی،توسعه و ارایه خدمات غیرحضوری بانکی و اجرای تمهیدات بهداشتی در شعب، گامی در جهت کنترل شیوع این بیماری برداشته است. همچنین پویش های فرهنگی و اطلاع رسانی با هدف ماسک زدن در اماکن عمومی و جامعه برگزاز شده است که از آن جمله برگزاری مسابقه سراسری عکس برای عموم جامعهُ برگزاری مسابقه سراسری انشانویسی در تمامی مقاطع تحصیلی اشاره کردند.

او افزود: در گام دیگر این بانک از طریق برگزاری مسابقه های عکاسی اینستاگرامی و برگزاری رقابت انشانویسی در مقاطع تحصیلی ضرورت زدن ماسک را برای مردم تشریح کرده است.

مدیر عامل بانک مسکن بخش دیگری از مسوولیت های اجتماعی بانک مسکن را در حوزه آموزش مصرف صحیح آب عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مصرف آب نیز در کشور بیشتر شده و در این خصوص بانک مسکن با برگزاری کمپین «من ایرانم، مرا دریاب» تلاش دارد که نقشی در فرهنگ سازی مصرف آب داشته باشد.

مدیر عامل بانک مسکن بخش دیگری از خدمات بانک مسکن را در حوزه ساخت و تجهیز مدارس در استان های محروم دانست و تاکید کرد: این رویه از سال های گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز دو مدرسه در مدارس محروم مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین بانک مسکن با همیاری همکاران در شعب، توانسته لوازم التحریر و موارد مورد نیاز برای تحصیل در استان های کمتر توسعه یافته را فرآهم کند.

شایان با تاکید بر این که این موارد بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک مسکن است، اظهار کرد: تلاش من و همکارانم در بانک مسکن این است که علاوه بر ارائه خدمات بانکی، گام در جهت ارتقای مسوولیت های اجتماعی در کشور برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.