×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۳
تلاش برای تولید در شرکت لوله سازی اهواز بی وقفه است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، پس از اورهال اساسی کارخانه‌ی چهار و تعمیرات تجهیزات اصلی و تعویض قطعات و ابزارآلات آن؛ این کارخانه با تمام ظرفیت‌های خود در مدار تولید قرار گرفته است. 

با وجود محدودیت‌های ایجاد شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، با تدبیر مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز، کارخانجات این شرکت بر اساس زمانبندی مشخص و معین بی وقفه مشغول تولید هستند. 

اورهال یا همان تعمیرات اساسی، در کارخانه‌ چهارِ شرکت لوله سازی اهواز با دقت بسیار و در زمان کوتاه به اجرا در آمد. متخصّصان و کارکنان در حوزه‌های مختلف شرکت لوله سازی اهواز، از برق و مکانیک گرفته تا ابزار دقیق، با دانش و تجربه خود، بخش‌های مختلف این کارخانه‌ را تعمیر کرده؛ تا بار دیگر، چرخه تولید لوله‌های فولادی به گردش درآید.

تلاش بی‌وقفه این مردان، تپش قلب تولید را منظم و قوی‌تر می‌کند؛ اورهال دقیق و مناسب، رمز پایداری و رشد تولید در این صنعت است. با هر قطعه‌ای که تعمیر می‌شود، با هر پیچ‌ومهره‌ای که سفت می‌شود، امید به آینده‌ای روشن‌تر در دل این کارخانه‌ها زنده‌تر می‌شود.

در حال حاضر، کارکنان در بخش تولید به‌ دلیل محدویت‌های برق، از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ کار می‌کنند؛ هر نوبت تقریباً ۱۲ ساعت کار و تلاش برای رشد و بالایندگی تولید و توسعه این مرز بوم.   

در هنگام تولید سختی‌ها کم نیستند؛ از گرمای ۵۰ درجه و رطوبت بالای ۷۰ درصد تا اتفاقات و حوادثی که ممکن است در هنگام کار پیش آید. اما با وجود تمام این سختی‌ها، کارکنان با تعهدی راسخ و عشقی وصف‌ناشدنی به کار خود ادامه می‌دهند. آن‌ها می‌دانند که تلاش برای رونق تولید برای توسعه این کشور ضروری است.

تولید بی‌وقفه و با تمام ظرفیت نقشی حیاتی در پایداری و رونق این صنعت راهبردی دارد. با انجام اورهال به‌موقع و اصولی، می‌توان شاهد افزایش بهره‌وری، ارتقای کیفیت محصول و در نهایت، خودکفایی بیشتر کشور بود.

 تعهد و تلاش کارکنان خدوم صنعت تولیدِ لوله، در کنار برنامه‌ریزی‌های مدبرانه، می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای این صنعت پویا باشد.

درنخستین روزهای فعالیت مجدد تولید پس از اورهال اساسی کارخانه چهار، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با حضور در خطوط تولید کارخانه ۴‌، با کارکنان و متخصصان این شرکت به گفتگوی صمیمانه پرداخت. 

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید ضمن تجلیل از زحمات و تلاش‌های مجدانه کارکنان برای انجام عملیات موفق اورهال و آغاز باقدرت تولید، از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های کارکنان قرار گرفت.

 دانیاری گفت: با اراده و همتی که از یکایک شما جهادگران تولید سراغ داریم اطمینان دارم در دولت مردمی و تازه نفس چهاردهم شاهد درخشش و جهش تولید در محصولات این شرکت باشیم.

 مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با تجلیل از کارکنان این شرکت بدلیل تلاش‌های بی وقفه و بی شائبه آنان؛ خواستار تداوم تلاش مجدانه آنان برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت شد.

مهندس دانیاری با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالای این شرکت در حوزه سرمایه انسانی و به ویژه زیرساخت‌های فنی خواستار بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در راستای جهش تولید و انجام تعهدات شرکت شد.

 وی یادآور شد: قطعا یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه در هر واحد صنعتی، زیرساخت‌های فنی و تولیدی است که خوشبختانه در شرکت لوله سازی اهواز این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه‌‎ریزی‌های صورت گرفته امیدوارم در ۸ ماهه مانده تا پایان سال جهش تولید برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

 در حاشیه این دیدار جمعی از کارکنان ضمن تشکر صمیمانه از حضور مدیر عامل شرکت در جمع ایشان در خصوص هم افزایی فکری، عملی و تلاش مستمر در راستای رشد تولید در سال جاری اعلام آمادگی کردند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.