×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
تلاش حداکثری برای حفظ سلامت کارکنان و مشتریان در مقابل بیماری کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر حسین زاده در این جلسه که در محل اداره کل آموزش برگزار شد، با تأکید بر این که سلامت کارکنان و خانواده های آنها و همچنین مشتریان در اولویت امور این بانک است، گفت: بانک از هیچ تلاشی برای حفظ سلامتی کارکنان و مراجعان دریغ نخواهد کرد و از همه امکانات موجود به این منظور استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده مانند حذف باجه های عصر، تقلیل ساعت کاری شعب، تهیه و ارسال اقلام بهداشتی به استان ها و ضدعفونی کردن واحدها، خاطرنشان کرد: حداکثر تلاش ما این است که مردم با استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری، از تبادل وجه نقد که می تواند ناقل بیماری کرونا باشد و مراجعه حضوری، پرهیز کنند.
وی با بیان این که رؤسای ادارت امور شعب باید حداکثر همکاری را در جهت اعطای مرخصی به همکاران بیمار یا مشکوک به هر نوع بیماری داشته باشند، تأکید کرد: با درخواست مرخصی همکاران خانم که فرزند خردسال دارند نیز موافقت شود.
حسین زاده به شرایط بحرانی پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا به ویژه در برخی استان ها اشاره کرد و گفت: همه باید دست به دست هم، تلاش کنیم که این شرایط با حداقل مشکل به پایان برسد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه بر این موضوع تأکید کرد که خدمت رسانی به مردم و نیز حرکت در جهت برنامه استراتژیک بانک نباید متأثر از شیوع بیماری کرونا دچار افت شود و افزود: نتیجه یازده ماه تلاش همکاران در طول سال نباید ناگهان از بین برود، بلکه رؤسای ادارات امور شعب باید با مدیریت شرایط، دستاوردهای بانک را حفظ کنند.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز با بیان این که همه تلاش های مدیران ارشد بانک در جهت حفظ سلامت کارکنان است، گفت: از حداکثر ظرفیت های قانونی برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب استفاده می کنیم.
محمود شایان به مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی برای به تعویق افتادن وصول اقساط تسهیلات اشاره و خاطرنشان کرد: البته مسأله وصول مطالبات معوق که تأثیر قابل توجهی بر کارکرد واحدها دارد، نباید تحت تأثیر این روند قرار بگیرد.

عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز با آرزوی سلامتی برای همه کارکنان بانک، از آنها خواست روحیه خود را در شرایط کنونی حفظ کنند.
مسعود خاتونی با بیان این که تلاش می شود حداکثر پایداری برای سیستم های مبتنی بر شبکه بانک حفظ شود، از مشتریان خواست امکانات بانکداری غیرحضوری بانک ملّی ایران مانند بام و بله را بر حضور در شعب ارجح بدارند.

دیگر عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه با تشریح اقدامات انجام شده به منظور مقابله با بیماری کرونا، گفت: به جز برخی لوازم بهداشتی که به طور کلی در کشور با محدودیت عرضه مواجه است، سایر اقلام به اندازه کافی در اختیار ادارات امور شعب قرار خواهد گرفت.
عباس شفیعی با اشاره به تصمیم های اتخاذ شده در کمیته پدافند غیرعامل بانک، اظهار کرد: با همکاری بیمارستان بانک و اداره کل کارپردازی، میزان قابل توجهی اقلام بهداشتی تهیه شده است، به طوری که پیش بینی می شود نیازهای واحدها تا پایان سال را برطرف کند.

محمد شهرام اخلاق دوست مدیر امور حراست نیز در این جلسه اقدامات این اداره امور در راستای جلوگیری از شایعه پراکنی و نیز تضعیف روحیه کارکنان به همراه دستورالعمل های ابلاغی در جهت مقابله با این بیماری را تشریح کرد.

مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه نیز الزامات پایان سال مرتبط با واحدها را یادآوری کرد و از آنها خواست به ترازنامه توجه ویژه ای داشته باشند.

همچنین چند تن از رؤسای ادارت امور شعب با تشریح شرایط واحدهای بانک در نقاط مختلف کشور، به بیان دغدغه ها و پیشنهادهای خود برای عبور از وضعیت کنونی پرداختند.
جلوگیری از توزیع اسکناس فرسوده، تشویق مردم به استفاده از کارت هدیه به جای دریافت اسکناس نو، توزیع اقلام بهداشتی در واحدها، تغییر ساعت کاری و… از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

دکتر حسین زاده در پایان با آرزوی سلامتی و بهروزی برای کارکنان، تأکید کرد جلسات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در بانک ملّی ایران با روسای ادارات امور شعب از طریق ویدئو کنفرانس ادامه خواهد داشت و با توجه به شرایط مقتضی ممکن است تصمیم گیری های دیگری در جهت حفظ سلامتی همکاران اتخاذ گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.