تلاش در ارائه خدمات پستی مطلوب به هموطنان با ارتقای زیرساخت های پست

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روایط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیایی با حضور در اداره پست استان مرکزی، ضمن بازدید از روند اجرای فعالیت های پستی با کارکنان بخش‌های اجرایی و مشتریان دیدار و گفتگو کرد.
لیائی در این دیدار با تاکید بر بهینه سازی زیرساخت ها و ارتقای تجهیزات پستی در راستای هوشمند سازی شبکه پستی گفت: «در حال حاضر پست تغییر رویکرد داده و باید تلاش کنیم با توسعه بیش از پیش خدمات لجستیک و حرکت به سمت تجارت الکترونیک، خدمت به هموطنان ارائه دهیم.»
در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست با کارکنان دیداری صمیمانه و اختصاصی داشت و شنونده مشکلات و پاسخگوی آنان شد.

فتحنایی

Recent Posts

درآمد عملیاتی ۱۲ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در خردادماه سال‌جاری

بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه‌۱۴۰۳ در کدال، رقم درآمد محقق شده را ۱۱…

4 ساعت ago

نحوه پرداخت رفاهیات، عیدانه و مناسبتی کارکنان تشریح شد

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت گفت: «در راستای سیاست‌های شهید جمهور و دولت سیزدهم…

4 ساعت ago

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل، معاونان و مدیران بیمه سرمد با شبکۀ فروش و نمایندگان بیمه سرمد استان آذربایجان غربی برگزار شد

در ادامۀ سفر استانی مدیرعامل و هیئت همراه به استان آذربایجان غربی، دکتر بهشتی‌نژاد به…

4 ساعت ago

احیای اداره پرستاری در ساختار معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف پیگیری تخصصی مسائل…

4 ساعت ago

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۱۲ تیرماه در نشست خبری با اصحاب…

4 ساعت ago

دستاوردهای سیستم جرک Jorc برای اکتشافات صبانور

سیستم جرک شرکت صبانور اولین مجموعه ای در ایران بوده که از این استاندارد استفاده…

4 ساعت ago