×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، اکبر اسمعیلی در آیین بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در شرکت پتروشیمی ارومیه اظهار کرد: روابط عمومی رکن رکین سازمان‌هاست و از این رو در شرکت‌های عملیاتی، تولیدی و پروژه‌ای، این واحد در مدیریت روابط درون سازمانی، برون سازمانی و بویژه تعامل با رسانه‌ها نقش حائز اهمیتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به چشم انداز توسعه‌محور شرکت پتروشیمی و ایجاد خط تولید محصولات جدید در آینده نزدیک، نیاز است روابط عمومی شرکت پتروشیمی با نگاهی خلاقانه نسبت به ری‌برند پتروشیمی ارومیه و شاروم، گام‌های اساسی بردارد.

اسمعیلی با تمجید از جایگاه جهانی برند ارومیه، خاطرنشان کرد: پتروشیمی ارومیه به عنوان یکی از هلدینگ‌های اقتصادی بزرگ این شهر نباید مهجور واقع شود؛ باید ظرفیت‌های شرکت در تامین امنیت خاکی و غذایی بیش از پیش معرفی شود.

وی با اشاره به اقدامات اخیر روابط عمومی بویژه در تولید محتواهای چندرسانه‌ای گفت: تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است و ادامه این روند می تواند از مهجوریت فعالیت های اقتصادی این واحد در اذهان و افکار عمومی بکاهد.

اسمعیلی افزود: خوشبختانه در ماههای اخیر عملکرد و دستاوردهای پتروشیمی ارومیه مورد توجه مسئولان کشوری و ارشد استانی قرار گرفته است که این فضای تعاملی را به فال نیک گرفته و در جهت تقویت آن برای اعتلا و پیشبرد اهداف شرکت پیش خواهیم رفت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تولید و فروش ۲۰ هزار تن کود سولفات پتاسیم، توجه به جوانی جمعیت و بکارگیری نیروی کار جوان، اجرای سیستم برق واحد نیتروژن گوگردی توسط متخصصان خود شرکت و آماده‌سازی دو پروژه جدید نیتروژن گوگردی و پلی آلومینیوم کلراید بخشی از تلاش ها برای حرکت در مسیر رشد و تعالی است که می‌طلبد روابط عمومی شرکت این اتفاقات ارزشمند را در جهت ارج گذاری به زحمات کارکنان و همچنین تنویر افکار عمومی بصورت خلاقانه و در قالب‌های مختلف به سمع و نظر عموم برساند.

در ادامه مراسم روسای واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی ارومیه به نقش و جایگاه روابط عمومی اشاره و بر اهمیت اطلاع‌رسانی بموقع، دقیق و خلاقانه از فعالیت های واحد های مختلف شرکت تاکید کردند.

همچنین در این مراسم از زحمات امین اشرفی، مسئول روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت پتروشیمی ارومیه تقدیر و تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.