×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
تلاش سازمان تامین اجتماعی برای حل مسائل بیمه شدگان استان کرمان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی، مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی گفت: به دنبال حل مشکلات بیمه شدگان استان کرمان هستیم.

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به وسعت استان کرمان و توجه ویژه به جنوب استان درخواست کرد:دستگاه ها و نهادهای مرتبط موضوعات و پیشنهادات اصلی را تجمیع و ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه با اولویت بندی و نهایتا تدوین و ارائه راهکارها و برنامه های مناسب جهت رفع مشکلات می توان موفق تر حرکت کرد،گفت:با اولویت بندی و نتیجه واحد در نهایت می توان مصوباتی در جهت رفاه حال مردم داشته باشیم.

 امینی،افزود: خواسته ها و مسائل و مشکلات را مطرح و پیگیری خواهیم کرد و قدمی در جهت خدمت به مردم برداریم.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمان نیز در این جلسه ضریب پوشش بیمه ای در جنوب استان را بیست درصد و کمتر از نرم کشوری عنوان کرد و خواستار توجه به این قشر از جامعه هدف شد و افزود : در مناطق جنوبی شعبه مستقل نداریم ازجمله شهرستان عنبرآباد که بالغ بر ۵ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد و همچنین در رودبارجنوب با توجه به ۱۲۰ هزار نفر جمعیت اما دو هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی را دارد و فقط شعب اقماری در آن منطقه است.

علی حسینی از صدور ۱۰۰ هزار کارت مهارت قالی بافی در استان کرمان خبرداد و افزود: اما فقط ۱۶ هزار بیمه شده قالی بافی در جامعه هدف داریم که می طلبد با همکاری بیمه روستایی و عشایری در این راستا گام های مهم و اساسی برداشته شود.

حسینی همچنین به ۲۶ شعبه اصلی،۱۷ شعبه اقماری و ۱۳ کارگزاری در استان کرمان اشاره کرد و افزود:درصد جمعیت تحت پوشش این نهاد ۴۸ درصد است که چهاردرصد رشد نسبت به سال قبل داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.