×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳
تلخ‌ترین تصاویری که از رونالدو دیده‌اید!

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، شب گذشته فینال جام حذفی عربستان موسوم به جام پادشاهی با حضور ولیعهد این کشور، محمد بن سلمان برگزار شد که الهلال توانست با پیروزی در ضربات پنالتی، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و به یک سه گانه تاریخی دست یابد.

پس از پایان این بازی، اشک‌های کریستیانو رونالدو حسابی در رسانه‌ها سر و صدا به پا کرد. فوق ستاره پرتغالی که امیدوار بود این فصل را با کسب حداقل یک قهرمانی به پایان برساند، در نهایت دست خالی زمین بازی را ترک کرد تا او همچنان در حسرت کسب یک جام رسمی با النصر باشد.

شاید دلیل ناراحتی رونالدو این باشد که او و النصر فاصله زیادی تا کسب قهرمانی نداشتند. پس از آنکه ولید عبدالله پنالتی ششم الهلال را از سعود عبدالحمید گرفت، علی الحسن می‌توانست با گل کردن پنالتی خود، النصر را قهرمان کند اما یاسین بونو دست بازیکن حریف را خواند و پنالتی او را مهار کرد. در ادامه نیز پنالتی هفتم الهلال گل شد و باز هم بونو پنالتی بعدی را از النصر گرفت تا شب تلخی برای CR7 رقم بخورد.

2028840

تصاویر چهره گریان رونالدو در شرایطی رخ داد که کمتر کسی انتظار داشت یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ با کلکسیونی از افتخارات کوچک و بزرگ، بابت شکست در جام حذفی عربستان اینگونه اشک بریزد. گریه‌هایی که تا دقایقی پس از پایان بازی نیز ادامه داشت و با بازتاب زیادی در رسانه‌ها همراه شد.

روزنامه اسپانیایی مارکا نوشت: بونو کریستیانو را در جام پادشاهی به گریه می‌اندازد. رونالدو بعد از بازی کاملاً ناامید شد.

2028843

روزنامه پرتغالی رکورد نوشت: کریستیانو رونالدو در ۳۹ سالگی به شکلی غیرعادی به فوتبال ادامه می‌دهد. کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از باخت در فینال جام پادشاهی ناامیدی خود را پنهان نکرد و در نهایت در زمین به گریه افتاد. 

2028842

روزنامه اسپانیایی آ.اس نیز در گزارشی آورده است: کریستیانو پس از شکست در جام پادشاهی که می‌توانست اولین قهرمانی رسمی او با النصر باشد، مانند آخرین جام جهانی در قطر، یکی از تصاویر دوران حرفه‌ای خود را به طرز ناراحت کننده و شکسته‌ای به یادگار گذاشت. 

2028841

آ.اس در ادامه اضافه کرده است: رونالدو مانند حیوانی است که از رقابت سیر نمی‌شود، با وجود اینکه ۴۰ سال سن دارد و ۳۵ عنوان قهرمانی را در کارنامه تاریخی خود کسب کرده است، باز هم شکست در هر مسابقه ضربه‌ای به گرسنگی سیری‌ناپذیر او است.

2028839

روزنامه بریتانیایی دیلی میل نیز آورده است: کریستیانو پس از باخت در یک فینال دیگر مقابل الهلال، بیش از قبل شکسته به نظر می‌رسد. رونالدو در سوت پایان بازی شکست خورده بود، زیرا تیمش در استادیوم شهر ورزشی ملک عبدالله ناکام ماند.

روزنامه ایتالیایی لا گاتزتا دلو اسپورت نیز نوشت: کریستیانو رونالدو در فینال جام پادشاهی شکست خورد و گریه کرد… النصر تحت هدایت کریستیانو رونالدو که فینال جام پادشاهی را باخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.